ضرورت سرمایه‌گذاری هدفمند شرکت‌های بزرگ در کنار دولت برای تکمیل زیرساخت‌ها

مدیرعامل فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری مجمع عمومی فولاد هرمزگان گفت: اگر فقط به فکر اجرای توسعه در زنجیره باشیم و از تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز در حوزه‌های انرژی، حمل‌ونقل، آب و برق و مواد اولیه غافل شویم و در آن‌ها سرمایه‌گذاری نکنیم، قطعاً نمی‌توان شاهد تداوم تولید و استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها بود؛ بنابراین بر این باوریم که شرکت‌های بزرگ باید با سرمایه‌گذاری حساب‌شده و هدفمند در کنار دولت به این حوزه‌ها وارد شوند و در تسهیل و تکمیل این زیرساخت‌ها نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه روز سه‌شنبه سی‌ام خردادماه در مجمع عمومی عادی سالانه فولاد هرمزگان حاضر شد و پس از مجمع، به سؤالات خبرنگاران این‌چنین پاسخ داد:

در شرایط فعلی راهبرد فولاد مبارکه در حوزه تولید چگونه است؟

همان‌گونه که بارها اشاره شده است، سیاست کلی و راهبرد شرکت مادر و سایر شرکت‌های زیرمجموعه همواره استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود بوده است. این راهبرد به فولاد مبارکه و شرکت‌های زیرمجموعه محدود نیست، بلکه بر این باوریم هرجا ظرفیت مناسب وجود دارد، فولاد مبارکه می‌تواند در تأمین مواد اولیه و ارتقای دانش فنی آن مجموعه نقش‌آفرینی کند. هرجا کشور دچار کمبود است و یا در آن حوزه به واردات نیازمندیم، فولاد مبارکه آمادگی دارد به تمامی شرکت‌ها و زنجیره‌های آن یاری برساند تا این ظرفیت‌ها تا سرحد امکان مورد استفاده قرار گیرند.

خوشبختانه شاهد استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فولاد مبارکه هستیم. با تلاش همکاران و با برنامه‌ریزی‌های هدفمند، در ماه‌هایی که با محدودیت مصرف انرژی مواجه نبوده‌ایم، شاهد استفاده بیش از ظرفیت نامی واحدها بوده‌ایم.

سیاست فولاد مبارکه در بخش توسعه‌ها و تأمین انرژی چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *