×

منوی سایت

اخبار ویژه

کارگروه روابط عمومی کانون چیست و چه اهدافی دارد؟

کارگروه روابط عمومی کانون کارگزاران، کارگروهی جدید در این کانون است. یکی از مهمترین دلایل شکل‌گیری این کارگروه ایجاد هماهنگی روابط عمومی‌های بازارسرمایه به منظور داشتن وحدت رویه در مواردی است که به حفظ بازار سرمایه کمک می‌کند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی کانون کارگزاران بورس؛ کارگروه «روابط عمومی و رسانه» کانون تنها یکی از 14 کارگروه فعال در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار است.  

این کارگروه برای نخستین بار در اردیبهشت 1402 تشکیل شد. هدف از تشکیل این کارگروه ایجاد ارتباط قوی‌تر بین روابط عمومی‌های شرکت‌های کارگزاری، صندوق‌ها و دیگر بازیگران بازارسرمایه برای توسعه و پیش برد اهداف کلان در بازارسرمایه است.

 انعکاس صحیح و سریع اخبار بازارسرمایه، کمک به جریان سازی صحیح اطلاعات، گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری و سواد مالی برخی از این اهداف هستند.

ایجاد هماهنگی روابط عمومی‌های بازارسرمایه در بخش خصوصی به منظور داشتن وحدت رویه در مواردی که به حفظ بازار سرمایه کمک می‌کند یکی دیگر از دلایل شکلگیری این کارگروه در کانون هستند.  

اعضای این کارگروه تاکنون در خصوص مسایلی از جمله، بیان چالش‌های روابط عمومی‌ در بازارسرمایه، ایجاد شرح شغل برای روابط عمومی‌های بازار، تفاوت مارکتینگ و روابط عمومی، موضوع آموزش در روابط عمومی‌های بازار، آشنایی مدیران با کارکردهای روابط عمومی، ایجاد بانک اطلاعاتی وسیع در حوزه روابط عمومی بازارسرمایه و … به بحث و تبادل نظر نشسته‌اند.     

شایان ذکر است، در حال حاضر دو جلسه از این کارگروه تشکیل شده است.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.