فولاد غدیر نی‌ریز برای ورود به بورس آماده می‌شود

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز گفت: ما با اتخاذ تصمیمات درست و با اصلاح ساختار مالی، موفق به تامین مالی پروژه‌های خود در قالب یک پکیج تجمیعی به روش‌های مختلف در دو سال گذشته شده‌ایم.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر؛ مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز گفت: ما با اتخاذ تصمیمات درست و با اصلاح ساختار مالی، موفق به تامین مالی پروژه‌های خود در قالب یک پکیج تجمیعی به روش‌های مختلف در دو سال گذشته شده‌ایم.

محسن مصطفی‌پور در همایش تامین مالی پروژه‌های حوزه معدن و صنایع معدنی اتخاذ هدف و تصمیم‌گیری به موقع در هر مجموعه‌ای را موجب وجه تمایز حکمرانی کارآمد در هر مجموعه عنوان کرد و اظهار داشت: تصمیم‌گیری صحیح مبتنی بر اقدامات کارشناسی موجب خواهد شد شکل عملیات اجرایی متفاوت در بنگاه‌های اقتصادی ایجاد شود.

وی افزایش سرمایه ۳۰۰۰ درصدی شرکت، انتشار بیش از ۱۰۰۰۰ میلیار ریال اوراق مرابحه و خریدهای اعتباری بدون کارمزد را ازجمله روش‌های تامین مالی مجتمع عنوان کرد.

 مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز افزود: با حمایت سهامداران و با اصلاح نظام مالی شرکت و ترمیم برند، مجتمع فولاد غدیر نی ریز امروز بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان منابع بانکی آماده دارد.

مصطفی‌پور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام این مجتمع را ورود به بازار سرمایه عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *