«مبین» از فروش گاز خوراک انرژی گرفت

شرکت مبین انرژی اوایل خرداد ماه سالجاری گزارش فعالیت ماهانه‌ اردیبهشت‌ ماه خود را در سامانه کدال بارگذاری کرد. این شرکت که با نماد «مبین» در بازار سرمایه مشغول فعالیت است؛ در این دوره توانست به درآمد 2 هزار و 954 میلیارد تومانی دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ مبین انرژی میزان درآمد عملیاتی که در این دوره ماهانه از خود بر جای گذاشت؛ متعلق به بخش‌های برق، بخار هوای سرویس، هوای ابزار دقیق، نیتروژن، اکسیژن، آب خنک‌کننده مدار باز، آب خنک‌کننده مدار بسته، آب شیرین‌شده، آب بدون املاح، آب تغذیه دیگ بخار، گاز سوخت و گاز خوراک بود.

میزان درآمد تجمیعی که «مبین» از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ ماه سالجاری شناسایی کرد؛ مبلغی بالغ‌ بر 6 هزار و 604 میلیارد تومان بود.

همچنین میانگین درآمدی که این شرکت طی 2 ماه گذشته از خود بر جای گذاشت؛ برابر با 3 هزار و 302 میلیارد تومان بود.

به گزارش «اقتصاد ملت»؛ مبین انرژی درآمد ماهانه‌ای که در دومین ماه از سالجاری در سامانه کدال شناسایی کرد؛ مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود. این شرکت همچنین از ارائه خدمات نیز درآمدزایی قابل‌توجهی داشت.

درآمد تجمیعی «مبین» به صعود خود ادامه می‌دهند

شرکت مبین انرژی درآمد عملیاتی که در اردیبهشت‌ ماه سال 1402 از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رساند؛ نسبت به ماه گذشته شاهد کاهش 19 درصدی بود و دلیل این ریزش درآمد مربوط به نرخ‌های فروش سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بود که تاکنون به شرکت ابلاغ نشده است. همچنین صورتحساب‌های فروش اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ بر اساس نرخ‌های مصوب سال ۱۴۰۰ محاسبه و برای مشتریان ارسال شده است.

اما نکته حائزاهمیت این فعالیت ماهانه افزایش درآمد تجمیعی این شرکت است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 22 میلیارد تومان افزایش را به ارمغان آورد.

بر اساس درآمد تجمیعی «مبین» می‌توان گفت که این شرکت به پوشش 18 درصدی از درآمد 12 ماه سال گذشته دست پیدا کرد.

بیشترین درآمدی که این شرکت در اردیبهشت ‌ماه از ارائه خدمات به دست آورد؛ مربوط به بخش «گاز خوراک» بود که یک هزار و 329 میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت که این بخش 45 درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

همانطور که در جدول فوق ملاحظه می‌کنید؛ مبین انرژی روند رو به رشدی را در مقایسه با ادوار گذشته خود به دست آورده و این انتظار می‌رود که با محاسبات نهایی خدمات، دیماند و افزایش مصرف اردیبهشت ‌ماه در صورت مالی 3 ماهه منعکس شود.

معصومه صالحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *