تسهیلاتی به رنگ «ارغوان»

در مورد طرح تسهیلاتی جدید بانک سینا چه می‌دانید؟

به گزارش اقتصاد ملت؛ اسمش هم همچو رنگش؛ «ارغوانی» است. تسهیلات جدید بانک سینا را می‌گویم؛ همان تسهیلاتی که به موجب آن طی 2 ماه، سرمایه‌تان ‌2.5 برابر می‌شود.

می‌دانید چگونه؟!

با «اقتصاد ملت» همراه باشید تا با ویژگی‌ها و مزایای این طرح جدید و شگفت‌انگیز بانک سینا آشنا شوید.

طرح تسهیلاتی «ارغوان» چیست؟

شعارش این است: «2 ماهه سرمایه خود را 2.5 برابر کنید.» حال چگونه؟

طرح «ارغوان»؛ طرح تسهیلاتی مبتنی بر سپرده است که مشتریان حقیقی می‌توانند با سپرده‌گذاری و ایجاد معدل لازم در سپرده؛ از تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند. در این طرح بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت ‌زمان سپرده‌گذاری ظرف مدت 2 ماه سرمایه شما به 2.5 برابر افزایش یافته و می‌توانید تسهیلات دریافت کنید.

جالب است بدانید که گروه هدف طرح «ارغوان»؛ تمامی مشتریان حقیقی و صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارها هستند.

مزایای طرح «ارغوان»

اما طرح تسهیلاتی «ارغوان» همچون سایر طرح‌ها و خدماتی که بانک سینا هوشمندانه طراحی و اجرا کرده؛ از مزایای متعددی برخوردار است.

به گزارش «اقتصاد ملت» اولین مزیت “ارغوان” اینکه در این طرح نرخ تسهیلات انتخابی 18، 20، 22 و 23 درصد در نظر گرفته شده است.

مدت زمان سپرده‌گذاری مزیت دوم این طرح است که به موجب آن متقاضی دریافت وام می‌تواند 2 تا 6 ماه اقدام به سپرده‌گذاری کند. مدت بازپرداخت 12 تا 36 ماه؛ مزیت سوم طرح تسهیلاتی «ارغوان» است و آخرین ویژگی این طرح ارغوانی این است که سقف تسهیلات برای افراد حقیقی 2 میلیارد ریال و برای صاحبان کسب‌وکار 5 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

لازم است بگویم مدت بازپرداخت طرح «ارغوان» به ازاء هر ماه سپرده‌گذاری؛ ۶ ماه به مدت بازپرداخت اضافه می‌شود.

برای دریافت تسهیلات «ارغوان» به قرض‌الحسنه پس‌انداز با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریال و حداقل میانگین رسوب منابع برای پرداخت تسهیلات به مبلغ ۵۰ میلیون ریال نیاز است.

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که «بازپرداخت این وام به چه صورت‌هایی ممکن است؟». در جواب باید بگویم: بازپرداخت فقط به صورت اقساطی است و تحت هیچ شرایطی پرداخت به صورت یکجا و رأس مدت؛ ممکن نیست.

امتیازتان را انتقال دهید

یکی از جذابیت‌های طرح «ارغوان» این است که می‌توان امتیاز تسهیلات این طرح را به نزدیکان خود همچون پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر البته مشروط به تکمیل فرم‌های مخصوص منتقل کرد؛ اگرچه انتقال امتیاز به اشخاصی غیر از لیست مذکور ممنوع است و امکانپذیر نیست.

لازم است به این نکته اشاره کنم تمام کسانی که حساب‌های قرض‌الحسنه‌ دیگری در بانک سینا دارند؛ می‌توانند برای استفاده از تسهیلات طرح ارغوان حساب باز کنند. همچنین دارندگان حساب طرح «ارغوان» می‌توانند کارت بانکی دریافت کنند.

حال که با طرح جدید بانک سینا؛ همان تسهیلات «ارغوانی» که از ویژگی‌ها و مزایایش برایتان گفتم، آشنا شدید و اگر نظرتان نسبت به این تسهیلات شگفت‌انگیز و جذاب، مثبت است؛ به اولین شعبه بانک سینا رفته و نسبت به افتتاح حساب و تکمیل سپرده خود اقدام کنید تا از طرح «ارغوانی» جا نمانید. فراموش نکنید اگر امروز اقدام کنید؛ 2 ماه دیگر سرمایه‌تان 2.5 برابر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *