همه سرپرستیهای استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت ۹ تا ۱۳ هر روز در ایام نوروز آماده پاسخگویی حضوری به مراجعان خواهند بود.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانیبیمه کوثر؛ با توجه به ماهیت خدمات بیمهای و امکان وقوع خسارت یا نیاز به صدور بیمهنامه در هر زمانی، شرکت بیمه کوثر برای رفاه حال بیمهگذاران و ذینفعان خود در سراسر کشور و جلب رضایت آنان، در تعطیلات نوروز تدابیر لازم را برای خدمترسانی مناسب به مشتریان در نظر گرفته است.
احمدرضا عصاری ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با آرزوی سالی خوب و پر برکت برای همه مردم، جامعه هدف و ذینفعان شرکت، افزود: طبق هماهنگی های صورت پذیرفته، از روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، همه سرپرستیهای استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده پاسخگویی حضوری به مراجعان خواهند بود.
وی افزود: همچنین مشتریان در صورت نیاز میتوانند برای کسب اطلاعات، اعلام خسارت و هرگونه سوال و درخواست خدمت در این ایام، هر روز از ساعت ۸ تا ۱۷ با کارشناسان مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت به شماره ۰۲۱۸۹۳۸۲ تماس بگیرند.
عصاری در پایان اشاره نمود در ایام تعطیلات نوروز همانند تمام ایام سال “سامانه بیمه کوثر من” به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به ارائه خدمات به بیمه گذاران می پردازد.
https://eghtesademelat.ir/?p=194350