سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتریمدار با حضور جمعی از مسئولان و شرکتهای برتر در زمینه فروش و مشتریمداری در مرکز همایشهای صداوسیما تهران برگزار شد که در این همایش بانک سامان موفق به دریافت تندیس سه ستاره مشتری مداری شد.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از سامان رسانه؛ بانک سامان به عنوان یکی از شرکتهای برتر در حوزه رضایتمندی مشتریان توانست تندیس طلایی سه ستاره رضایتمندی مشتریان را در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتریمدار از آن خود کند.
در این اجلاس از بانک سامان بهعنوان یکی از فعالین اقتصادی کشور که در زمینه های گوناگون رضایتمندی و مشتری مداری توانسته حد نصاب بالایی را کسب کند با تندیس طلایی 3 ستاره قدردانی شد. این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای سیستم مدیریت کیفیت، ارتقای شاخص های کارایی و اثربخشی، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.
https://eghtesademelat.ir/?p=193807