تکمیل زنجیره تولید در مجتمع فولاد نطنز

گروه توسعه مجتمع فولاد نطنز به منظور تکمیل بخش مهمی از زنجیره تولید فولاد از سنگ‌آهن تا محصولات نهایی موفق به تولید انواع شمش و تولید و عرضه انواع کلاف صنعتی و میلگرد شد.

به گزارش اقتصاد ملت؛ مجتمع فولاد نطنز که با هدف تولید شمش فولادی و به منظور تامین بخشی از بازار فولاد کشور و کارخانجات تولید مقاطع فولادی فعالیت خود را آغاز کرد؛ در ابتدا با اجرای فاز اول به تولید شمش فولادی اقدام کرد؛ سپس همزمان با پیشرفت صنعت فولاد در کشور و جلوگیری از واردات این محصول استراتژیک و در راستای تحقق اهداف توسعه با ارتقاء ظرفیت کوره‌های قوس‌الکتریکی و احداث فاز دوم طرح توسعه به افزایش تولید شمش فولادی در این مجتمع اقدام کرد.

این مجتمع در راستای طرح های توسعه و به منظور تکمیل بخش مهمی از زنجیره تولید فولاد از سنگ‌آهن تا محصولات نهایی موفق به تولید انواع شمش و تولید و عرضه انواع کلاف صنعتی و میلگرد شده است.

گروه توسعه فولاد نطنز همچنین با در اختیار داشتن معدن سنگ‌آهن، بهره‌برداری و تولید کنسانتره آهن (با کیفیت صادراتی)، قابلیت تولید انواع شمش و در نهایت تولید و عرضه انواع کلاف صنعتی‌ومیلگرد موفق شد علاوه بر تأمین نیاز مشتریان و ذینفعان فعال با تکمیل سبد محصولات خود و عرضه نهاده‌های اصلی و مواداولیه این صنعت مادر به ویژه در بخش سنگ و کنسانتره آهن نیاز مشتریان جدید در صنایع بالادستی و پایین‌دستی بخش فولادی‌ومعدنی کشور را نیز تامین کند.

در همین راستا کلیه تجار و فعالان در تمامی بخش‌های حوزه صنعت فولاد و معدن سنگ‌آهن می توانند برای تامین کالاهای موردنیاز خود با شماره‌ های 9-88901030-021 و 09123844194 و 09123255109 و یا از طریق ایمیل Natanz.sales@gmail.com تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *