×

منوی سایت

اخبار ویژه

رونمایی از طرح بیمه زندگی «مهاجر»

معصومه صالحی

سلام مهاجر.
هر کجا هستم، باشم، آسمان مال من است.
پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است.

به گزارش اقتصادملت ؛ قرار است با بیمه زندگی مهاجر؛ اتباع و مهاجران مهربان و صبور افغانستانی بیمه شوند.
شرکت بیمه باران با اقدامی تازه و در طرحی نو این‌بار به جمع مهاجران افغانستانی آمده و می خواهد آنها را تحت‌پوشش بیمه زندگی قرار دهد.
به همین مناسبت مراسم رونمایی از طرح بیمه زندگی مهاجر ویژه مهاجران داخل ایران به ویژه اتباع افغانستانی توسط شرکت بیمه باران و با حضور علیرضا هادی مدیرعامل شرکت بیمه باران، سروناز درواری عضو هیات‌مدیره این شرکت، جمعی از نخبگان افغانستانی و تنی چند از کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینمای ایران و اهالی رسانه در محل شرکت بیمه باران برگزار شد.
علیرضا هادی مدیرعامل شرکت بیمه باران در این مراسم گفت: ما در شرکت بیمه باران باید برای بیمه زندگی مردم فکر کنیم و دغدغه دیگری جز این نداریم؛ چراکه مردم نیازهای متعددی در زندگی روزمره خود دارند و همه ما نیاز به بیمه زندگی داریم. بنابراین وظیفه داریم در گسترش و توسعه بیمه‌های عمر و زندگی گام‌های اساسی برداریم.
هادی در ادامه افزود: در همین راستا جامعه افغان‌ها در ایران جامه‌ای بزرگ، نجیب و صبور هستند. به همین دلیل ما خواستیم به رسم میهمان‌نوازی و برای رفاه‌وآسایش آنها طرح ارزشمند بیمه زندگی مهاجر را اجرا کنیم.
مدیرعامل بیمه باران گفت: ما به عنوان دومین شرکت تخصصی بیمه زندگی در ایران پیشقدم شدیم و پس از چند ماه فعالیت فنی‌واجرایی بیمه زندگی مهاجر متولد شد.
ضابط‌ نیا کارشناس طرح‌وبرنامه بیمه زندگی در ایران نیز در مراسم رونمایی از بیمه زندگی مهاجر گفت: پوشش‌های بیمه‌ای در این بیمه‌نامه بر اساس ساختار سرمایه‌گذاری و آئین‌نامه بیمه‌مرکزی است؛ بنابراین پول‌های خرد در این بیمه‌نامه تبدیل به سرمایه شده و در این طرح پوشش‌های فوت، نقص‌عضو در اثر حادثه، هزینه‌های پزشکی، بیماری‌های ویژه و سرمایه‌گذاری به بیمه‌شوندگان ارائه می‌شود.
دکتر مژده افشار مدیرعامل گروه بین‌المللی فرهنگ‌سازان زندگی و از همکاران و مدیران گروه بیمه‌ای مهاجر نیز در ادامه این مراسم گفت: مهاجرت به عنوان پدیده‌ای که ریشه در تاریخ دارد؛ امروزه به عنوان یک اصل تفکیک‌ناپذیر در فرهنگ هر کشوری به کار می‌رود. در همین خصوص مهاجران مهربان و صبور افغانستان با فرهنگ و زبان مشترک و ریشه‌دار سال‌هاست که در همسایگی ما نجیب و آینده‌نگر با شرایطی متفاوت روزگار می‌گذرانند؛ بدون آنکه بتوانند از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند.
افشار در ادامه افزود: ما در شرکت بیمه باران با شعار «سلام مهاجر» و با اعتقاد راسخ به همراهی و همدلی می‌خواهیم با اجرای این طرح قدمی هرچند کوچک، اما شایسته برای این قشر برداریم.
مدیرعامل گروه بین‌المللی فرهنگ‌سازان زندگی همچنین گفت: با سلام بر مهاجر امید را به طلوع زندگی پیوند می‌زنیم و آفرینش و بالندگی را برای نسل نوپای افغانستان آرزو می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ما؛ در پایان این مراسم اولین بیمه زندگی مهاجر برای اسماء محمودی دانش‌آموز مهاجر افغانستانی در ایران صادر شد.
شایان ذکر است در واپسین روزهای سال 98 در حالی که شکوفه‌های نو رسیده بر شاخه‌ساران جوانه می‌زدند تا نویدبخش فرا رسیدن بهاری دیگر باشند؛ «بیمه باران» با رسالت و هدف تکمیل زنجیره آسایش و آرامش هموطنان پا به عرصه حیات گذاشت.
شرکت بیمه باران به اتکاء دانش، تجربه و توانایی‌‌های خود و شناخت نیازهای صنعت بیمه تأسیس شده تا با نوآوری‌وخلاقیت؛ محصولاتی جدید و مناسب با نیاز مشتریان خود ارائه کند. مشتریانی که به نیازهای خود واقفند و محصولاتی نو را با حداکثر انتفاع در سرمایه‌‌گذاری و تنوع در پوشش ریسک‌ها طلب می‌کنند. ویژگی مشترک این محصولات تأمین نیازهای آتی مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری تدریجی و پوشش ریسک‌‌هایی است که بیمه‌شدگان در طول زندگی خود با آنها روبه‌رو هستند.
بیمه باران در سال 98 به شماره 556177 در سازمان ثبت اسنادواملاک کشور به ثبت رسید و در سال 99 مجوز فعالیت خود را از بیمه‌مرکزی جمهوری‌اسلامی دریافت کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های عرضه سهام خود بتواند چشم‌انداز روشنی برای خود، کارکنان، مشتریان و سهامدارانش رقم بزند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.