درخشش فولاد مردان خوزستانی در سی و چهارمین جشنواره امتنان از واحدهای برتر خوزستان /افتخار آفرینی کارگران فولاد خوزستان با دریافت پنج رتبه در بین کارگران چهار هزار شرکت خوزستانی

در جشنواره امتنان (نخبگان کار و صنعت) که از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرساله در سطح کشور برگزار می گردد، تعداد پنج نفر از کارگران شرکت فولاد خوزستان در جشنواره امسال خوش درخشیدند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان؛ طی مراسمی که با حضور جمعی از مدیران استانی و کشوری در سالن اجتماعات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید،تعداد پنج نفر از کارگران شرکت فولاد خوزستان در جشنواره امسال پس از ممیزی و داوری انتخاب و از آنان تقدیر بعمل آمد.

این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران ،گروه‌های کاری و واحد‌های نخبه و نمونه و همچنین به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و در دو مرحله استانی و کشوری و در سه بخش صنعت،خدمات و کشاورزی انجام می‌شود.

در این مراسم لوح واحد شایسته تقدیر از آن مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان شد و محمد فغفوری از کارکنان بخش واحد تحقیقات شرکت به عنوان برگزیده بخش صنعت و از محمد جامعی،جمیله باوی،حسن امتی و محمد فیض‌بخش به نمایندگی از روابط عمومی فولاد خوزستان به عنوان برگزیدگان بخش گروه کار نمونه با اهدا تندیس و لوح قدردانی بعمل آورده ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *