بازگشت پاکسان به روزهای اوج

معصومه صالحی

روزهای پايانی آذر ماه بود که تغییر و تحولاتی در اتاق مدیریت شرکت پاکسان صورت گرفت و بر اساس آن شهریار محمدی‌‌راد بر کرسی مديرعاملی تکیه زد و سکاندار این شرکت باسابقه و قدیمی‌ کشور شد.

به گزارش اقتصادملت ؛از آنجا که عادت کردیم به انتصاب مدیران در جايگاه‌هایی که تخصصی ندارند، اما در شرکت پاکسان خلاف آن انجام گرفت و مدیریت شرکت به شخصی سپرده شده که نزدیک به 28 سال سابقه فعالیت در حوزه محصولات شوینده‌ و بهداشتی دارد و این مورد به نقطه قوت شرکت تبدیل شده و یک مزیت برای این مجموعه به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است شهریار محمدی‌‌راد یکی از قدیمی‌ترین مدیران مجموعه گروه توسعه صنایع بهشهر است و در سال ۱۳۷۵ به شرکت پاکسان وارد شد و از آنجایی که دانش‌‌آموخته رشته شیمی ‌است؛ در سمت‌های مختلفی همچون مدیر تولید، معاونت ‌‌فنی و تولید حضور داشت و حتی با تغییر در فرمولاسیون مواد شوینده و فرآیندهای تولید؛ تحولات مثبتی را ایجاد کرد.

در ادامه نيز به عنوان مديرعامل شركت مرواريد هامون عملكرد قابل قبولی از خود بجا گذاشت و اکنون به واسطه مؤفقیت‌های گذشته؛ کرسی مدیریت‌ عاملی شرکت پاکسان را در اختیار وی گذاشتند تا این شرکت باسابقه و دارای هویت با برندهای ۶۰ ساله؛ بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.

شرکت پاکسان به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگترین شرکت تولیدکننده در کشور و دارای سبد کامل محصولات شوینده ‌و بهداشتی مالک برندهای مشهور و باسابقه؛ با بیش از 150 کد کالا در حوزه مذکور به فعالیت می‌پردازد. در حال حاضر شرکت پاکسان در میان شرکت‌های حاضر در این صنعت در محصولات اصلی صابون و کفشوی رتبه اول و در تولید پودرهای شوینده رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

با این اوصاف و با توجه به تغییرات مدیریتی و روی کار آمدن مدیران کاربلد و متخصص، انتظار می رود سال مالی آینده برای شرکت پاکسان بسیار پربارتر از گذشته باشد و ضمن رفع موانع تولید به دست مدیریت تازه نفس و گسترش بازارهای فروش محصولات در داخل و خارج از کشور؛ شاهد رشد بیش از پیش درآمدها و سودآوری این شرکت بزرگ کشور باشیم و گامی بلند در راستای تحقق شعار سال به دست مدیران جدید برداشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *