بهبود کیفیت خدمات بندر آفتاب در نوروز ۱۴۰۲

سعید پورزادی به همراه جمعی از مسئولین و مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد کیش به منظور بازدید از زیرساخت ها و ظرفیت های عمرانی وارد بندر آفتاب شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ بندر آفتاب در ۱۸ کیلومتری کیش و در زمینی به مساحت پنجاه هکتار با حوضچه ای به مساحت ۱۶ کیلومتر واقع شده است که مأموریت پشتیبانی جزیره کیش از نظر لجستیکی و توسعه صادرات و واردات کیش بر عهده دارد. 

سعید پورز‌ادی در جریان این بازدید گفت: احداث این بندر جزو اتفاقات نادری‌‌ است که با مشارکت سازمان و به همت بخش خصوصی و جمعی از سرمایه گذاران کیش احداث شده و ظرفیت بی نظیری برای پشتیبانی از جزیره زیبای کیش محسوب می شود. 

وی افزود: از مهمترین ویژگی های این بندر زیبا می‌توان به استقرار نهادهای گمرک، بنادر و دریابانی اشاره کرد که زمینه تسهیل ارایه خدمات به صادرکنندگان کالا را فراهم نموده است.

پورزادی در ادامه از آماده شدن ۱۰ واحد اقامتی در این بندر برای خدمت رسانی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: از بیست واحد اقامتی پیش بینی شده، ۱۰ واحد اقامتی به بهره برداری خواهد رسید. 

شایان ذکر است این بندر در نوروز ۱۴۰۱، میزبان ۱۲ هزار خودرو و ۴۵۰۰ مسافر بوده است که پیش بینی می شود این تعداد در‌ نوروز ۱۴۰۲ افزایش یابد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *