×

منوی سایت

اخبار ویژه

درخشش گروه مالی گردشگری در هجدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی

رئیس گروه مالی گردشگری در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی که در تهران برگزار شد؛ نشان «مدیر ارشد ارتباط‌ گستر» را کسب کرد و نشان ویژه «روابط‌عمومی سرآمد» به امیر نیکرویان مدیر روابط‌عمومی گروه مالی گردشگری اعطاء شد.

به گزارش «اقتصاد ملت» و به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری؛ در نشان «مدیر ارشد ارتبا  ‌گستر» به مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری آمده است: هیات داوران هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی با هدف توسعه ارزش‌های متعالی ارتباطی، توسعه مردمداری، پی ریزی و گسترش ارتباطات انسانی، اجتماعی و شهروندی متقارن و هم‌سنگ و پاسداشت منش تعاملی و ارتباطی، عنوان «مدیر ارشد ارتباط‌ گستر» را به دلیل انجام خدمات مؤثر، مساعدت و توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکارعمومی، ارتباط مؤثر با رسانه‌ها و حمایت از برنامه‌های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط‌عمومی شایسته حضرتعالی می‌داند و این نشان را به آن فرهیخته گرامی تقدیم می‌کند.
همچنین بر‌ اساس رأی هیات داوران سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و «نوزدهمین دوره جشنواره روابط‌عمومی ایران» به دلیل سرآمدی و رعایت استانداردهای تعالی ارتباطی و اهتمام ویژه به سرآمدی و برتری در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های روابط‌عمومی و تلاش‌های مستمر برای ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و خدمات ارتباطی به ‌ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات اثربخش؛ نشان ویژه «روابط‌عمومی سرآمد» به امیر نیکرویان مدیر روابط‌عمومی گروه مالی گردشگری تعلق گرفته است.
بر اساس این گزارش در هجدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی؛ سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، جلالی معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها حضور داشتند. در این سمپوزیوم پس از سخنان هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی پیام خانم «اتستکو سوگی هارا» رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی نیز قرائت شد.
موضوع این دوره سمپوزیوم «روابط‌عمومی شبکه‌ای» بود و در بخش مطالعه و پنل‌های علمی موردیغ نقش این نوع روابط‌عمومی در صنعت گردشگری موردتوجه قرار گرفت. در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌و‌سیما برگزار شد؛ به موضوع «نقش و کارکردهای روابط‌عمومی در توسعه گردشگری» توجه ویژه‌ای شد. این دوره از سمپوزیوم با حمایت معنوی انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی و مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.