«وین‌کارت» بانک سامان؛ بانک‌ همراه شما

معصومه صالحی

«وین‌کارت» بانک سامان؛ بانک همراه شماست و همیشه در دسترس؛ بانکی برای تمام فصول و سپرده‌ای که به راحتی می‌تواند تمامی خدمات موردنیاز شما از سیستم بانکی را به خوبی پاسخگو باشد و علاوه بر آن به شما جایزه هم می‌دهد.

به گزارش اقتصادملت ؛ «وین‌کارت» بانک سامان سپرده‌‌ای است برای انجام عملیات روزانه بانکی شامل برداشت از حساب، انتقال وجه، ساتنا، پایا، دریافت انواع چک‌های بانکی و بین‌بانکی و … که با استفاده از آن و بر اساس خریدها و سایر عملیات بانکی که روزانه انجام می‌دهید؛ می‌توانید امتیاز بگیرید و همزمان در قرعه‌کشی فصلی این بانک نیز شرکت کنید.

این در حالی است که «وین‌کارت» بانک سامان تمامی خدمات یک کارت‌ بانکی را ارائه می‌دهد و هیچ تفاوتی با سایر کارت‌های بانکی عضو شتاب ندارد. فقط تنها مزیت داشتن این کارت این است که برای تمامی تراکنش‌های روزانه خود مثل خرید فروشگاهی، شارژ، پرداخت قبوض، کارت‌به‌کارت و … امتیاز دریافت کرده و در پایان فصل نیز در قرعه‌کشی جوایز ارزشمند «وین کارت» شرکت می‌کنید.

به همین دلیل استفاده از سپرده‌ای که می‌تواند همزمان هم خدمات موردنیاز بانکی را به شما ارائه دهد و هم شما را در قرعه‌کشی آخر فصل این نوع سپرده سهیم می‌کند؛ آیا بهتر نیست از «وین‌کارت» استفاده کنید و شانس و فرصت به وجود آمده برای شرکت در قرعه‌کشی و برنده شدن جوایز نقدی را از خودتان دریغ نکنید؟!

اگر از «وین کارت» بانک سامان برای انجام کلیه امور بانکی خود استفاده و از تراکنش‌های روزانه و موجودی پایان روز خود امتیاز جمع کنید؛ دو سر برد کرده‌اید.

برای اینکه بتوانید از «وین‌کارت» بانک سامان بهره‌مند شوید؛ چه باید کرد؟

برای دریافت «وین‌کارت» ‌بانک سامان ابتدا باید در این بانک حساب سپرده افتتاح کنید؛ البته حساب‌هایی که قابلیت دریافت «وین‌کارت» را دارند؛ مثل حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز وین و مشارکت در تعاون عمومی و یا حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت وین با سود ماه‌شمار. همانگونه که می‌دانید به حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه سودی تعلق نمی‌گیرد، اما امتیاز دیگر سپرده کوتاه‌مدت وین این است که یک درصد سود به آن اختصاص داده و به صورت ماه‌شمار محاسبه می‌شود.

نوع حسابی که باز می‌کنید به انتخاب خود مشتری است و حداقل موجودی حساب هم باید 50 هزار تومان باشد. امتیاز دیگر این سپرده این است که شما حتی می‌توانید برای هر یک از حساب‌های افتتاحی خود؛ دو «وین‌کارت» بگیرید و «وین‌کارت» اضافی را به اطرافیانتان بدهید تا در پایان ماه مجموع امتیازات کسب‌شده دو کارت برای شما محاسبه شود.

البته برای این نوع سپرده امکان افتتاح حساب اشتراکی برای افراد وجود ندارد و افراد زیر ۱۸ سال هم نمی‌توانند سپرده وین را افتتاح کنند. بنابراین اگر شما کمتر از ۱۸ سال هستید برای داشتن «وین‌کارت» باید با حضور پدر، مادر یا ولی قانونی خود نسبت به افتتاح حساب و دریافت «وین‌کارت» اقدام کنید. اما این را بدانید که داشتن «وین‌کارت» با هر شرایطی بهتر از نداشتن آن است.

و اما برای افتتاح حساب و استفاده از خدمات «وین‌کارت» بانک سامان همانند سایر افتتاح‌ حساب‌ها در همه بانک‌ها به اصل شناسنامه و کارت ملی خود نیاز دارید. اگر هم از قبل در بانک سامان حساب دارید و مشتری این بانک هستید؛ برای داشتن «وین‌کارت» می‌توانید در صورت داشتن شماره مشتری و رمز تل‌بانک یا نت‌بانک با یکی از این دو درگاه درخواست خود را ثبت کنید. بعد از افتتاح سپرده موردنظرتان؛ یک «وین‌کارت» به همراه رمز ورود کارت، نت‌بانک و تلفنبانک در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید برای انجام عملیات بانکی با هر یک از درگاه‌های بانک سامان از آن استفاده کنید.

با استفاده از این سپرده می‌توانید از درگاه‌های الکترونیک شامل نت‌بانک، موبایل بانک، تلفن‌بانک عملیات روزانه بانکی خود را نیز انجام دهید و از تمامی خدمات خودپردازها، پایانه شعبه‌ای (pin pad)، پایانه فروشگاهی و اینترنتی استفاده کنید.

همچنین امکان استفاده از این سپرده به‌ عنوان سپرده پشتیبان سایر حساب‌ها و حساب دریافت اتوماتیک اقساط، محل تسویه ‌حساب دستگاه‌های پایانه فروشگاهی و … نیز استفاده می‌شود.

و اما استفاده از «وین‌کارت» با محدودیت‌هایی هم روبه‌رو است. مثلا اینکه «هر شخص حقیقی فقط به افتتاح یک نوع سپرده وین در بانک مجاز است»، «امکان افتتاح سپرده وین به ‌صورت مشترک وجود ندارد»، «در هر دوره یک‌ساله هر مشتری تنها یک‌بار امکان برنده شدن در جوایز فصلی را دارد»، «حداقل امتیاز برای ورود به قرعه‌کشی 100 امتیاز و حداکثر امتیاز هر مشتری 30 هزار امتیاز است» و نکته مهمتر اینکه «امتیازات تمامی مشتریان اعم از برندگان و … در پایان هر فصل بعد از قرعه‌کشی صفر خواهد شد» و دیگر اینکه متقاضی افتتاح حساب باید «فاقد چک برگشتی رفع سوء اثر نشده باشد.»

«وین‌کارت» 444 شانس برای 444 خوش‌شانس

و حال بحث شیرین قرعه‌کشی و چگونگی دریافت جوایز این نوع سپرده. لازم است بدانید قرعه‌کشی «وین‌کارت» به ‌صورت فصلی و هر سه ماه یک‌بار و دو هفته بعد از پایان هر فصل انجام می‌شود. در همین راستا متقاضی برای اطلاع از نتایج قرعه‌کشی؛ بیست روز پس از هر فصل می‌تواند به وب‌سایت بانک سامان مراجعه کند و از نتایج قرعه‌کشی با خبر شود. اگرچه نتایج قرعه‌کشی به ‌صورت پیامک به اطلاع برندگان خواهد رسید.

موضوع جذاب و هیجان‌انگیز دیگر به جوایز «وین‌کارت» مربوط می‌شود. در همین خصوص بانک سامان هر فصل ۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان جایزه نقدی بین تمام ‌کسانی که با استفاده از «وین‌کارت» خود برای امور روزانه مالی و بانکی حداقل ۱۰۰ امتیاز کسب کرده باشند؛ قرعه‌کشی می‌کند که شامل ۴ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی، ۴۰ جایزه ۱۰ میلیون تومان و ۴۰۰ جایزه یک‌میلیون تومانی است. در واقع در هر فصل ۴۴۴ نفر شانس برنده شدن در قرعه‌کشی «وین‌کارت» بانک سامان را دارند و چقدر شیرین و دلچسب است که یکی از این برندگان خوش‌شانس شما باشید. پس اگر تاکنون برای داشتن «وین‌کارت» بانک سامان اقدامی نکرده‌اید؛ امروز اقدام و شانس خود را برای دریافت جوایز این طرح امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *