تجلی سخنگوی پویش مردمی بست‌نشینان محصنات:ایران؛ قلب محور مقاومت است

سخنگوی پویش مردمی بست‌نشینان محصنات با بیان اینکه «ایران؛ قلب محور مقاومت است»، به ناآرامی های اخیر اشاره کرد و گفت: فتنه اخیر در ایران نمی‌تواند خارج از مسائل منطقه تحلیل شود.

معصومه صالحی

به گزارش اقتصاد ملت؛ فروغ‌الدین تجلی سخنگوی پویش مردمی بست‌نشینان محصنات و از دانشجویان پیرو خط امام (ره) ضمن بیان مطلب فوق در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در زمانی که در ایران موضوع گفتگوی تمدن‌ها شروع شد؛ آمریکا آماده حمله به ۱۳ نقطه جهان شد و شرکت هالیبرتن که پشتیبان کننده ارتش آمریکا بود؛ قبل از حمله آمریکا به عراق خود را حتی برای تهیه غذای گرم ارتشیان آمریکا آماده کرده بود.تجلی با بیان اینکه تحریف و دروغ دشمن در آشوب‌های خیابانی به اوج خود رسید، گفت: هر گاه فتنه‌ای با محوریت زن سازماندهی شود؛ نشان از این است که دشمن دیگر حربه‌ای ندارد و به آخر کار رسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل فتنه اخیر در کشور مربوط به شکست قریب‌الوقوع عربستان‌سعودی از یمن است، گفت: همین مسأله سبب شد که بن‌سلمان یهودی میلیارد‌ها دلار از این کشور خارج کند تا در صورت ضرورت از این کشور فرار کند.وی افزود: در این فتنه که یک فتنه زنانه بود؛ دشمن از حربه دروغ و تحریف استفاده کرد. همانطور که ابوسفیان در جنگ احد از زنان بدکاره استفاده کرد؛ دشمن محور و تابلو را زن قرار داد.سخنگوی پویش مردمی بست نشینان محصنات تاکید کرد: مادر بن سلمان یهودی است و همانطور که می‌دانید در یهودیت دین از مادر به فرزند می‌رسد؛ از این جهت بن سلمان یک یهودی‌الاصل است که با هدف افتراق و پیشبرد اهداف صهیونیسم جهانی منابع ملل اسلامی را صرف می‌کند.

تجلی گفت: هر گاه فتنه‌ای با محور زن سازماندهی می‌شود؛ نشان از این است که دشمن دیگر حربه‌ای ندارد و به آخر کار رسیده است. در همین راستا شما در اعترافات دیدید که بسیاری از بازداشت شدگان از کرده خود پشیمان بودند و اظهار ندامت می‌کردند.وی با بیان اینکه شاخصه اصلی این حربه دشمن محسوب می‌شد، گفت: رسانه‌های غربی با دروغ که ام الفساد است؛ جوانان را فریب دادند تا به خیابان‌ها بیایند.

این مساله باید مورد بررسی قرار بگیرد که چرا دشمن در فضای مجازی و صحنه نبرد در این عرصه حرف اول را می‌زند. البته ما هم قبول داریم که در نبرد شناختی دشمن حرف اول را می‌زند، اما ما هم چیزی به نام ایمان داریم که دشمن از آن بی بهره است.سخنگوی پویش مردمی بست نشینان محصنات تصریح کرد: مریم مقدس مجسمه اش در خانه اروپاییان کماکان با روسری و حجاب است.

در میان جامعه مسیحیان کشور ما شاهدیم این افراد از عفیف‌ترین و محجبه‌ترین افراد هستند، اما شما شاهد هستید که اروپاییان مسیحی در تلاش هستند که مردم ایران را تشویق به بی‌حجابی کنند.تجلی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم در این جنگ نرم سکوت و منفعلانه عمل کنیم، اظهار داشت: بنده معتقدم فرمانده جنگ نرم باید زنان باشند و برای این ادعای خودم دلیل دارم زیرا در صدر اسلام هم حضرت زینب (س) در جنگ نرم با دستگاه یزید جنگ نرم را فرماندهی کرد و در کاخ یزید کار را تمام کرد؛ به نحوی که زن یزید علیه او شورید.

وی با بیان اینکه یهود در تاریخ و در آیات قرآن کریم به تحریف شهره است، تصریح کرد: شما مردان توانایی مدیریت و کنترل این جنگ نرم دشمن را ندارید و قطعا شکست خواهید خورد؛ همانطور که حکومت اسلامی در اندلوس شکست خورد.

کار در این عرصه باید به ما واگذار شود؛ ما قطعا زود‌تر از آن چیزی که فکر کنید، کار را جمع می‌کنیم.تجلی در تشریح فعالیت‌های پویش بست‌نشینان محصنات اظهار داشت: ما بانوان مطالبه‌گر در موضوعات مختلف از سالیان دور مطالبات جدی داشتیم، به طور مثال در مذاکره هسته‌ای در مقالات مختلف در ابتدای دهه هشتاد اعلام کردیم که بستن سانتریفیوژ‌ها در نهایت منجر به انهدام و خنثی‌سازی موشک‌ها خواهد شد و این ایستادگی و مقاومت در مقابل خواست نابه حق دشمن بی‌مورد نبود؛ زیرا بعد از ۱۵ الی ۱۶ سال شما شاهد بودید که دشمن با برجام دو و سه این درخواست نابه‌حق را بیان کرد.

سخنگوی پویش بست‌نشینان محصنات تصریح کرد: بنده در آن برهه در مقالات مختلفی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی این هشدار را به نمایندگان مجلس دادم که خواسته‌های دشمن هیچ حقیقتی ندارد و تا نابودی نظام دست از فشار و دشمنی برنمی‌دارد.

وی درخصوص پیشگیری از جرایم تصریح کرد: برای قانون پیشگیری از وقوع جرم ما یک بسته پیشنهادی دارم، زیرا، این قانون سالهاست که به دلیل اختلاف به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و از دهه هشتاد تا کنون ما در این حوزه هیچ قانونی نداریم.تجلی تاکید کرد: ما بر همین اساس با جهانگیر معاون رئیس قوه قضائیه جلساتی برگزار کردیم تا بسته پیشنهادی خود را به قوه قضائیه ارائه دهیم و انشالله بتوانیم مشکلات پیشگیری از جرم به خصوص در حوزه عفاف و حجاب را رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *