برندهای دوم درصورتی مجوز خواهند داشت که از پگاه سهم بازار نگیرند.
به گزارش اقتصاد ملت و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)؛ دکتر علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران در جلسه هم اندیشی پگاه خراسان و بازارگستر پگاه منطقه ۲ ضمن اعلام این مطلب از پیشرفت صورت گرفته در فروش منطقه دو تقدیر و رهنمودهای لازم جهت حل مسائل و موانع فروش را ارائه کرد.
محمدپور با اشاره به اینکه سلامتی هم میهنان اولویت و خط قرمز صنایع شیر ایران است، تاکید کرد: شرکتهای تولیدی تحت هیچ شرایطی نباید از این خطوط قرمز عبورکنند.
او افزود: باید برنامهریزی جهت فروش محصولات تک نفره توسط تولید و بازار صورت گرفته و در کنار فروش مویرگی و فروش B2C که هدف اصلی سازمان است، به فروش محصولات فله نیز توجه شود.
سید عباس هاشمی مدیرعامل پگاه خراسان نیز ضمن معرفی پروژهها و اقدامات مجموعه تاکید کرد: توجه و اولویت شرکت پگاه خراسان به سلامت محور بودن محصولات پگاه است.
محمد قادریان مدیر بازارگستر منطقه ۲ نیز به اختصار به بیان اهداف و برنامه های پیش رو منطقه ۲ پرداخت.
گفتنی است، جلسه هم اندیشی شرکت پگاه خراسان و بازارگستر پگاه منطقه ۲ در مشهد مقدس به میزبانی بازارگستر منطقه ۲ برگزار شد.
https://eghtesademelat.ir/?p=179998