رویداد همرسانی « دایان»

طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ( ایمینو) با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رویداد همرسانی «دایان» را برگزار می کند.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از شبکه ایمینو؛ رویداد همرسانی «دایان» رویدادی با محوریت توسعه بازار و تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان زنجیره صنعت فولاد به همت طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی سه شنبه 14 تیرماه 1401 برگزار می شود.

در این رویداد نوآوران و مدیران بخش معدن و صنایع معدنی کشور حضور خواهند داشت و ظرفیت ها و توانمندی‌های شرکت فناور و دانش بنیان فعال در عرصه فولاد، فرصت‌ها و چالش‌های فناورانه فولادسازان و احصای نیاز واحدهای تولیدی و تسهیلگری ارتباط میان نوآوران، مدیران و سیاستگذاران مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

با توجه به اینکه طی ۳۰ سال گذشته در ایران نگاه ویژه‌‌ای به بخش فولاد شده و دلیل آن نیز اهمیت اقتصادی و استراتژیک این محصول است، طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ( ایمینو) درصدد است با همکاری و هم افزایی واحدهای بزرگ فولادی کشور بستر ترویج فناوری و طرح های نوآورانه و جذب آن در صنایع وابسته به بخش معدن را فراهم کند.

از این رو در رویداد همرسانی «دایان» 10 شرکت فناور و دانش بنیان فعال در عرصه فولاد حضور پیدا خواهند کرد تا توانمندی های خود را شرح دهند و چالش های خود در توسعه بازار را مطرح کنند. این رویداد سه شنبه 14 تیرماه از ساعت 8 صبح تا 13 بعد از ظهر در سالن شیخ بهائی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار و حضور آنلاین برای همه علاقمندان آزاد است.

لینک و شماره اتاق جلسه برای حضور آنلاین در رویداد «دایان»

https://vc349.videocake.ir/webapp/

به شماره اتاق 500789 است و اطلاعات کامل ارائه‌دهندگان، کنداکتور و سین برنامه ۴٨ ساعت قبل از اجرای رویداد در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *