در دوره مالی 3 ماهه منتهی به 29 اسفند 1400 صورت گرفت؛ رشد 41 درصدی درآمد عملیاتی «کگهر»

معصومه صالحی

شرکت سنگ‌آهن گهرزمین در ادامه ثبت رکوردهای پیاپی توانست در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ شاهد رشد ۴۱ درصدی درآمد عملیاتی، رشد ۴۳ درصدی سود ناخالص و رشد ۵۸ درصدی سود عملیاتی باشد.

به گزارش خبرنگار ما؛ صورت‌‌های مالی میان‌دوره 3 ماهه منتهی به 29 اسفند 1400 شرکت سنگ‌‌آهن گهرزمین؛ حاکی از رشد ۴۱ درصدی درآمد عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.شرکت سنگ‌‌آهن گهرزمین با نماد معاملاتی «کگهر» در دوره مالی 3 ماهه منتهی به 29 اسفند 1400 مؤفق شد درآمد عملیاتی 7136.1 میلیارد تومانی را با رشد 41 درصدی نسبت به مدت مشابه در کارنامه عملکردی خود ثبت کند؛ در حالی ‌که طی سه ماهه نخست سال مالی 99 توانست با بهای تمام‌ شده 3267.1 میلیارد تومان محقق کند.

در این گزارش همچنین سود ناخالص و سود عملیاتی «کگهر» نیز شناسایی شد. بر همین اساس سود ناخالص «کگهر» 43 درصد و سود عملیاتی شرکت 46 درصد بود که در مقایسه با مدت مشابه سال 99 رشد داشت.به گونه‌ای که سود ناخالص «کگهر» 3869 میلیارد تومان و سود عملیاتی این شرکت به 3702.9 میلیارد تومان رسیده‌ است.  «کگهر» همچنین در سه ماهه زمستان 1400 به عنوان اولین فصل از سال مالی جدید خود 4156.2 میلیارد تومان سود خالص، معادل 166.3 تومان به ازای هر سهم شناسایی و محقق کرد که 58 درصد از سه ماهه نخست سال 99 بیشتر بوده است.  ثبت رکوردهای پیاپی«کگهر» در سال جدید نیز در ادامه ثبت رکوردهای پیاپی در سال گذشته موفق به کسب سه رکورد همزمان طی فرورین ماه سال ۱۴۰۱ شد.

این واحد مؤفق‌ به کسب سه رکورد در زمینه تولید ماهیانه کنسانتره، تولید ماهیانه سنگ‌آهن دانه‌بندی و تولید و ارسال ماهیانه کنسانتره بلین شده به کارخانه گندله‌سازی شده است.بر اساس این گزارش رکورد ماهیانه خطوط سه‌گانه کنسانتره با ۵۶۰٫۳۹۹ تن در تاریخ ۳۱ فروردین ماه سالجاری حاصل شد. در همین راستا واحد خردایش نیز با تولید 973.239 تن سنگ‌آهن دانه‌بندی مؤفق به ثبت رکورد تولید ماهانه شد.در ادامه این رکوردشکنی‌‌ها؛ خط افزایش بلین واحد فرآوری در ماه گذشته مؤفق شد با تولید و ارسال 450.056 تن کنسانتره بلین شده به کارخانه گندله‌سازی؛ رکورد قبلی خود را بیش از ۲۰ درصد ارتقاء دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *