پیام تبریک مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت روز کارگر

مهندس مجتبي مهري نژاد مدیرعامل شركت آهن و فولاد ارفع در پیامی فرارسیدن 11 اردیبهشت ماه روز کارگر را خطاب به تمامی کارگران مجموعه شركت آهن و فولاد ارفع تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی فولاد ارفع ؛ متن پيام به شرح ذيل مي باشد:

والله بما تعلمون علیم
الْكَادُّ عَلَى عِيَالِهِ كَالْمُجَاهِدِ فِي سَبِيلِ اللَّه

کسی که خود را برای روزی خانواده‌اش به زحمت می‌اندازد و کار می‌کند مانند رزمنده‌ایست که در راه خدا می‌جنگد. امام صادق (ع)

روز کارگر روز تجلیل از بزرگ مردان و شیر زنان تلاشگری است که با همت والا و دستان توانمند خود چرخ صنایع کشور را به گردش در می‌آورند.
این، تلاش بی وقفه شما کارگران است که درخت تنومند اقتصاد این کشور را به بار می‌نشاند و «توليد» به عنوان یک اصل اساسی جز با همّت، عزم و تلاش همه جانبه شما عزیزان تحقق نمی‌یابد.
باور عمیق ما این است که درخشش امروز شرکت آهن و فولاد ارفع در صنعت کشور و كسب ركورد توليد فولاد و آهن در فروردين ماه چیزی جز حاصل تحمل سختی‌ها و مشقات کارگران پرتلاش مجموعه نیست.
اینجانب 11 اردیبهشت ماه روز کارگر را به یکایک شما کارگران پر تلاشِ خانواده بزرگ شرکت ارفع تبریک عرض نموده و امیدوارم در سال ١٤٠١، با سرلوحه قرار دادن شعار «توليد،دانش بنيان،اشتغال آفرين » بتوانیم در کنار یکدیگر در جهت آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان گام برداریم.

مجتبی مهری نژاد

۱۴۰۱/۰۲/۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *