حضور شرکت گل گهر در همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار

دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار، صبح امروز در محل هتل المپیک تهران آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از گهرپرس؛ شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ضمن مشارکت در برگزاری این رویداد، با شرکت فعالانه برخی معاونین و مدیران در همایش و پنل‌های اختصاصی و نیز برپایی غرفه به منظور ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای منطقه گل‌گهر، حضوری فعال دارد.

دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار توسط گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد و با حمایت وزارت صمت، ایمیدرو، دانشگاه تهران، شرکت گل‌گهر و برخی شرکت‌های معدنی و فولادی در حال برگزاری است.

از جمله محورهای این همایش شامل بررسی توازن توسعه زیرساخت‌ها (حمل‌ونقل، گاز، برق، آب و…) و طرح جامع فولاد؛ سیاست‌های حاکمیتی در نظام قیمت‌گذاری ارکان زنجیره‌ی فولاد؛ بررسی و ارائه راهکار تضاد استراتژی و منافع نهادهای مختلف (منابع طبیعی، محیط زیست و…) با بخش معدن؛ اهمیت اکتشافات و احیای معادن راکد در چشم‌انداز بلندمدت تامین منابع مواد اولیه؛ بررسی اهمیت و تاثیر امنیت سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی در معدن و صنایع معدنی؛ احیا برجام، اصلاح سیاست‌های ارزی و صادراتی و … می باشد.

این همایش و نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برقرار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *