×

منوی سایت

اخبار ویژه

فولاد خراسان سال تازه را با شکستن 3رکورد توليد آغاز کرد

آغاز سال کاری در مجتمع فولاد خراسان، با ثبت سه رکورد در نخستین ماه سال همراه شد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان؛ مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان اظهار کرد: جهادگران تولید موفق به شکستن رکورد تولید آهن اسفنجی شده و نیز برای پنجمین بار متوالی رکورد تولید گندله را در این شرکت جا به جا کردند از جا به جایی یک رکورد روزانه تولید، همزمان با این دو ‌رکورد ماهانه خبر داد.

کسری غفوری گفت:  کارکنان پرتلاش مجتمع فولاد خراسان، با تولید 201هزار و 654 تن گندله، در فروردین ماه امسال، بالاترین میزان تولید گندله در این کارخانه را از ابتدای راه‌اندازی تا کنون رقم زدند و در همین حال، در تولید روزانه این محصول هم توانستند 62 تن نصاب تولید را ارتقا دهند.

وی با اشاره به این که با تولید 140هزار و 763 تن آهن اسفنجی، رکورد ماهانه تولید در کارخانه‌های احیا مستقیم  جا به جا شد، خاطرنشان کرد: به این ترتیب، «مجموع تولید ماهانه» دو کارخانه احیا مستقیم  را 2654 تن ارتقا یافت.

غفوری یادآورشد: شرکت مجتمع فولاد خراسان در سال گذشته به دلیل وجود محدودیت‌های انرژی، نتوانست به ظرفیت‌ تولید خود دست یابد، یادآور شد: همکاران ما با رفع محدودیت‌ها، در کمترین زمان ممکن، موفق به ثبت رکورد تولید ماهانه 201هزار و 654 تن گندله شدند.

وی افزود: رکورد ماهانه احیا مستقیم 2645 تن و رکورد تولید گندله 3961 تن ارتقا یافته است.

کسری غفوری با تسلیت شهادت مظلومانه مولای متقیان، از همت و همدلی همکاران خود که موفق به خلق سه رکورد کم نظیر تولیدی شده‌اند، قدردانی کرد و‌ اظهار امیدواری نمود در سال جاری با همت همیشگی کارکنان سخت‌کوش شرکت، شاهد رونق تولید، توفیق در ایفای مسئولیت های اجتماعی در قبال همشهریان و هم وطنان و تحقق پایداری تولید و به بار نشستن طرح های توسعه در بزرگ ترین قطب تولید فولاد شرق کشور باشیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.