بازدید مدیرعامل و عوامل موسسه‌ی فرهنگی هنری چادرملو از نمایشگاه خوشنویسی یزد

دکتر بهزادی‌مقدم مدیرعامل این موسسه ضمن بازدید از نمایشگاه خوشنویسی یزد بیان کرد: یکی از رسالت‌های مهم موسسه، حمایت از هنرمندان در همه‌ی زمینه‌ها و توجه به پیوست اقتصادی فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری افق کویر اردکان(چادرملو)؛ دکتر بهزادی‌مقدم مدیرعامل این موسسه ضمن بازدید از نمایشگاه خوشنویسی یزد بیان کرد: یکی از رسالت‌های مهم موسسه، حمایت از هنرمندان در همه‌ی زمینه‌ها و توجه به پیوست اقتصادی فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

وی افزود: در همین راستا یکی از کارهای مفید و اثربخش می‌تواند انتخاب آثار فاخر هنرمندان به عنوان هدایایی باشد که مجموعه‌ها و ادارات مختلف برای مخاطبان خود در نظر می‌گیرند. با این کار، ضمن حفظ ارزش و جایگاه هنر، قدمی در جهت دلگرمی هنرمندان عزیز برداشته خواهد شد.

بهزادی‌مقدم در ادامه با قدردانی از خانم بیک، مدیریت موسسه فرهنگی هنری سفیر لبخند مهر، گفت: فعالیت ارزشمند شما باعث “تقویت ارتباط و همدلی بین هنرمندان” و “نقطه عطف کارهای فرهنگی” است که امیدواریم به لطف خدا و همت و تلاش شما با استمرار و ارتقا همراه باشد.

در پایان خانم بیک ضمن تشکر از موسسه فرهنگی هنری افق کویر مبنی بر حمایت از این رویداد هنری و خرید تعدادی از آثار هنرمندان، تاکید کرد: این کار ارزشمند، امید را در دل هنرمندان زنده کرد و به آن‌ها برای تلاش بیشتر انگیزه داد.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *