بانک ایران‌‌زمین صدای واقعی مردم در فضای مجازی

امروزه دنیا؛ دنیای دیجیتال است و بنگاه‌‌های اقتصادی سعی دارند تا خود را با شرایط روز دنیا وفق دهند و بهترین و بیشترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملت ؛ با توجه به رشد و نفوذ فضای‌مجازی و الکترونیک در همه عرصه‌های زندگی و همچنین تسهیلاتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد؛ تقاضا برای الکترونیکی کردن امور روزمره از قبیل الکترونیکی و مجازی‌کردن امور بانکی رو به افزایش است.

ارائه خدمات بانکی به صورت مجازی و الکترونیکی مزایای بسیاری همچون کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل‌ونقل، استفاده بهینه از زمان، فراگیر شدن امور بانکی و … را به همراه دارد.

توسعه و گسترش بانكداری الكترونیکی؛ صنعت بانكداری كشور را به تكاپو وا داشته و نتايج نشان می‌دهد که گسترش بانكداری الكترونيکی تاثير مثبت و قابل‌ملاحظه‌ای بر درآمدزایی بانك‌ها دارد.

در همین راستا بانک ایران‌زمین به سرعت دست به کار شد و بستر استفاده مشتریان از خدمات مجازی و الکترونیکی را فراهم آورده و خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می کند.

با مراجعه به سایت بانک به آدرس  www.izbank.ir مشاهده می‌‌شود که بسیاری از خدمات بانکی موردنیاز مردم در دسترس قرار گرفته است و مشتریان می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با صرف کمترین زمان امورات بانکی خود را انجام دهند. به عنوان مثال فعال‌سازی بانکداری الکترونیک، اینترنت‌بانک و همراه بانک، درخواست تسهیلات، عملیات ارزی، استعلام ضمانتنامه‌ها و بسیاری از خدمات دیگر در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

علاوه بر وب‌سایت؛ بانک ایران‌‌زمین در شبکه‌‌های اجتماعی همچون تلگرام، اینستاگرام، لینکدین و آپارات نیز حضوری فعال دارد و آخرین اخبار و اطلاعات به سرعت در اختیار مشتریان و مردم قرار می‌گیرد. علاوه بر این؛ مشتریان می‌توانند از طریق فضای مجازی با کارشناسان بانک ایران‌زمین ارتباط بگیرند و سؤالات و مسائل خود را مطرح کنند.

در کنار این خدمات بانک ایران‌‌زمین اقدام به راه‌‌اندازی یک خدمت ویژه و خاص به نام «رادیو آوای ایران‌‌زمین» کرده است و از این طریق تعهد خود نسبت به برخی مسئولیت‌‌های دیگر را ایفا می‌‌کند.

به این ترتیب بانک ایران‌‌زمین به عنوان یکی از بانک‌های شاخص در ارائه خدمات دیجتال با فعالیت مستمر و کارا در فضای‌مجازی؛ خدمت‌رسانی به مشتریان را به بهترین شکل به انجام می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *