×

منوی سایت

اخبار ویژه

نمایش بازی برد – برد در شعب ایران‌‌زمین؛بانک ایران‌زمین بر مدار مشتری

در بیست‌‌ویکمین روز آخرین ماه از سال 1389 گروهی از افراد متخصص و خوشنام از اقشار مختلف جامعه مؤفق شدند مجوز ثبت بانک ایران‌‌زمین را از بانک‌‌مرکزی دریافت کنند و به فاصله‌ 4 روز در بازار فرابورس ایران پذیرفته شد و به جمع بورسی‌ها پیوست. به این ترتیب هم‌‌اکنون این بانک سابقه بیش از 10 ساله در بازار سرمایه کشور دارد و در برهه‌های حساس توانسته سهامداران خود را راضی نگه دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد سهامدارانی که از ابتدای سال 1399 تاکنون سهامدار بانک ایران‌زمین بوده‌اند؛ بازدهی خیره‌کننده 240 درصدی را کسب کرده‌اند.

بانک ایران‌زمین با سرمایه اسمی‌4،000 میلیارد ريالی و با بیش از ۳۳۰ شعبه در سراسر کشور؛ یکی از بزرگترین بانک‌های خصوصی کشور به شمار می‌رود و در راستای چشم‌‌انداز خود در دوره‌های اخیر نهایت تلاش و همت خود را در امر مشتری‌‌مداری به کار بسته و مؤفق شده است که در این حوزه نیز عملکرد درخشانی داشته باشد.

«جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان» یکی از مهترین و اصلی‌ترین اهداف اولیه بانک ایران‌زمین از ابتدا تاکنون بوده و با وجود محدودیت‌های ناشی از کروناویروس و ریسک‌های ناشی از آن؛ خللی در فرآیند ارائه خدمات به مشتریان ایجاد نشد.

در این دوران مردم در جهت جلوگیری از انتشار کرونا ناچار به کاهش تردد و خانه‌‌نشینی هستند که همین موضوع محبوبیت خدمات غیرحضوری بانک‌ها را بین مردم چند برابر کرده است.

بانک ایران‌زمین نیز در راستای جبران تعطیلی و کاهش فعالیت‌های ناشی از مهار بحران کروناویروس؛ ارائه خدمات به صورت دیجیتالی و الکترونیکی را گسترش داد تا مشتریان بانک بدون وقفه و کاستی امورات خود را سپری کنند. البته این بانک از سال‌های قبل نسبت به گسترش خدمات غیرحضوری برنامه‌ریزی داشته و اکنون به عنوان اولین بانک دیجیتال‌محور کشور شناخته می‌شود.

این بانک بر اساس تحقیقات و بررسی‌های دقیق نسبت به شناسایی نقاط قابل بهبود خدمات قابل ارائه به متقاضیان و همچنین گسترش فضای دیجیتال اقدام کرد و بدین صورت ضمن جلب رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات بانکی؛ در دوران کرونا نیز عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر بانک‌های کشور در ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک داشت.این بانک خصوصی همچنین از طریق پرتال باشگاه مشتریان و با ارائه و گسترش خدمات آنلاین نیاز مشتریان را تامین و ارتباط دو سویه بین بانک و مشتریان را تقویت کرد. به گونه‌ای که حتی پس از فروکش کردن تب کرونا؛ باز هم بسیاری از مشتریان خدمات خود را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند. در واقع بانک ایران‌‌زمین تهدید کرونا را به یک فرصت ایده‌آل تبدیل کرد و با ثبت کارنامه درخشان در حوزه مشتری‌‌مداری؛ بازی برد – برد را به نمایش گذاشت.

گفتگو از ماهر مهرولی

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.