با حكم دكتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارائی دكتر علی خورسندیان به سمت مدیرعامل بانك صنعت و معدن منصوب شد

وزير امور اقتصادي و دارايي ضمن تقدير از دكتر حسين مهري طي حكمي دكتر علي خورسنديان را به سمت “مديرعامل بانك صنعت و معدن” منصوب كرد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومي بانك صنعت و معدن؛ در اين حكم آمده است:
نظر به تخصص و تجربه جنابعالي به موجب اين حكم به سمت مديرعامل بانك صنعت و معدن منصوب مي شويد.

اميدوارم در سايه عنايت پروردگار و با همفكري و همدلي كاركنان اين بانك و همكاري با نهادهاي تخصصي ذيربط تمامي تلاش و مساعي خود را در راستاي نيل به اهدافي همچون هدايت اعتبارات به سمت بخش هاي مولد اقتصاد، سودآور ساختن عمليات بانك، خروج از بنگاه داري و واگذاري اموال مازاد، استقرار كامل حاكميت شركتي، استقرار كامل نظام اعتبارسنجي، رعايت كامل مصوبه هاي شوراي پول و اعتبار، توجه به جوان گرايي، شفافيت، جلوگيري از تعطيلي واحدهاي تمليكي، وصول مطالبات و رعايت انضباط بودجه مصوب و مديريت هزينه ها معطوف نماييد.

گفتني است، دكتر خورسنديان از فروردين ماه سال گذشته به عنوان عضو هيأت مديره همكاري خود را با بانك صنعت و معدن آغاز كرد.
دكتر خورسندیان داراي مدرك دکترای مديريت استراتژيك از دانشگاه عالي دفاع ملي است و علاوه بر عضويت هيأت مديره بانك صنعت و معدن در كارنامه شغلي وي سوابق تجربي و كاري ارزشمندي در زمينه هاي اقتصادي و بانكي به چشم می خورد. مدير عامل صندوق بازنشستگي كاركنان بانك ها، مدير كل دفتر امور بانكي و بيمه و شركت هاي دولتي، مدیر کل دفتر تحقيقات و سياستهاي پولي و بازرگاني، ریاست گروه مطالعات مالی بین الملل وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین عضویت در هیات مدیره بانک ملت از جمله مهم ترین مسئولیت های وی در گذشته بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *