×

منوی سایت

اخبار ویژه

جزییات خدمات جدید در باشگاه مشتریان بانک آینده

بانک آینده، در کنار فعالیت مستمر خود در زمینه توسعه خدمات و محصولات جدید و ایجاد تنوع در آن و به‌منظور تقویت و ارتقاء مستمر در ارتباط و تعامل ارزش‌آفرین با مشتریان عزیز، اقدام به تحولی جدید در «باشگاه مشتریان بانک آینده» نموده است.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی بانک آینده ؛ باشگاه مشتریان بانک آینده با اهداف ایجاد ارتباط دوسویه و موثر، درک و سنجش نیازمندی‌های مشتریان عزیز و ارائه محصولات و خدمات ویژه متناسب با آن نیازها و افزایش رضایت‌مندی؛ ضمن ارتقا و توسعه بانکداری الکترونیکی، می‌کوشد تا با مشارکت مشتریان عزیز برای جمع‌آوری امتیازات و شرکت در طرح‌های ویژه اعضای باشگاه مشتریان بانک آینده، همراهی هر چه بیش‌تر و بهتری را انجام دهد.

مشتریان محترم واجد شرایط می‌توانند با ثبت‌نام در سایت باشگاه مشتریان به نشانی: ba.efarda.ir و بر اساس میزان میانگین موجودی سپرده‌ای در پایان هر سه ماه و با بهره‌مندی از خدمات گوناگون سپرده بانکی، بانکداری الکترونیکی، خدمات کارمزدمحور، تسهیلات اعطایی و ارتباطی، امتیازات لازم را کسب کنند.

هم‌چنین، مشارکت در اقدامات باشگاه مشتریان، شرکت در نظرسنجی، هدیه دادن امتیاز، ورود به سامانه اینترنتی، گردونه شانس، تکمیل بخش علاقه‌مندی‌ها، تکمیل بخش اطلاعات شخصی و هدیه روز تولد از دیگر بخش‌های امتیازآور این باشگاه است.

مشتریان عزیز پس از کسب امتیاز و قرارگیری در یکی از سطوح پیش بینی شده، می‌توانند علاوه بر دریافت «ایران‌کارت» هم‌رنگ سطح خود، با خرج امتیازات کسب شده، از خدمات و مزایای متنوعی مانند: تخفیف خدمات آنلاین، نیکوکاری، استفاده از خدمات بانکی و ایران‌مال، قرعه‌کشی‌های دوره‌ای سه‌ماهه و سایر خدمات ارائه‌شده، بهره‌مند شوند. 

امیدواریم با یاری خداوند بزرگ و همراهی و هم‌دلی شما مشتریان وفادار و صمیمی، باشگاه مشتریان بانک آینده بتواند گامی دیگر برای خشنودی و رضایت‌مندی هر چه بیش تر شما مشتریان ارجمند بردارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.