اولین پرداخت یار در صنعت بیمه عرضه شد

سرپرست امور قراردادهای شرکت ایده تجارت هوشمند سیمرغ: اولین پرداخت یار در صنعت بیمه را این شرکت در عرضه کرده است

به گزارش اقتصاد ملت ؛ صدف فرد اصفهانی، سرپرست امور قراردادهای شرکت ایده تجارت هوشمند سیمرغ وابسته به بیمه ایران در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری تراکنش ایران، گفت:این شرکت فناوری در حال حاضر بر روی پلت فرمی کار می کند که در صورت نهایی شدن هر نماینده به صورت آنلاین می تواند بیمه بفروش و این موضوع به نمایندگان فروش بیمه قدرت رقابت با پلت فرم های بزرگ فروش آنلاین خواهد.

وی افزود: اولین پرداخت یار در صنعت بیمه را این شرکت در عرضه کرده است که می تواند در پرداخت حق بیمه ها از سوی بیمه گذاران را تسهیل کند و مشریان شرکت بیمه ایران از پلت فرم می تواند استفاده کند.

به گفته وی، بیمه ایران می تواند نمایندگان بیمه در رقابت با پلت فرم های آنلاین توانمند کند.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

لینک فابا نیوز

fabanews.com

لینک مرکز فابا

fabacenter.com

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

اینستاگرام مرکز فابا به آدرس

 Instagram.com/fabacenter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *