“سداد” حامی نشست “اهمیت و جایکاه معماری در بانکداری نوین” نمایشگاه تراکنش

هلدینگ داده ورزی سداد، از بدو تاسیس تاکنون با ایجاد روندی پویا به منظور بهره برداری صحیح و اصولی از ابزار فناوری اطلاعات همگام با انتظارات بانک و همسو با توسعه فناوری اقدام کرده و همواره حمایت از نخبگان و نوآوران در بخش فناوری های نوین مالی را در سیاست های خود گنجانده، به طوری که در نمایشگاه هفتم تراکنش ایران به عنوان حامی نشست “اهمیت و جایگاه معماری در بانکداری نوین” که در تاریخ ۲۱ دی ماه در جریان برگزاری این نمایشگاه برپا می شود، شده است.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران ؛ با گسترش کاربردهای فناوری اطلاعات در صنعت بانکی کشور همراه با افزایش فعالیت موسسات مالی و اعتباری، علاوه بر بالابردن دامنه انتخاب و تنوع خواسته های مشتریان، بازار این حوزه بیش از پیش رقابتی شد.  در چنین شرایطی، بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، با هدف بهره مندی بیشتر از قابلیت های فناوری اطلاعات و خدمت رسانی بهتر به آحاد جامعه، به تاسیس شرکت داده ورزی سداد اقدام و این شرکت در تاریخ ١٣٧٨.٠٣.١٣ رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

حاصل تلاش‌های انجام شده سبب ایجاد مجموعه‌ای توانمند و تخصصی با کادری مجرب متشکل از مدیران، مشاوران، کارشناسان، و متخصصان امور فناوری اطلاعات شده که طیف گسترده‌ای از خدمات مشاوره، طراحی، معماری، تولید، تامین، مدیریت، نظارت، راهبری و پشتیبانی راهکار ها و سیستم ها در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار و ارتباطات را به ادارات مرکزی، ادارات امور شعب، شبکه شعب و مشتریان خاص بانک ملّی ایران، شبکه بانکی کشور و برخی از سایر مشتریان ارائه کند.

همچنین ایجادگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، جذب ‌کارشناسان و متخصصین مسلط به فناوری‌های نوین، آموزش مستمر کارکنان شرکت، ارتقاء توان فنی و علمی شبکه نمایندگی‌ها در استان‌های کشور، توسعه و تقویت شبکه امداد شعب، مشارکت و تعامل با سایر شرکت‌های تخصصی و پشتیبان در امور بانکی و تحقیق و پژوهش، بخشی از فعالیت‌هایی است که بطور مستمر توسط شرکت داده ورزی سداد پیگیری می‌شود تا با حفظ ساختار تخصصی مناسب، پاسخگوی انتظارات نظام بانکی باشد.

حضور و حمایت هلدینگ داده ورزی سداد از نشست اهمیت و جایکاه معماری در بانکداری نوین در تراکنش هفتم در جهت توسعه سیاست های فناورانه و خلاقانه این هلدینگ به شمار می رود

یادآور می شود؛ داده ورزی سداد از سال ١٣٩٣ و در جهت چابک‌سازی و تفکیک تخصصی فعالیت های مجموعه اش، مطابق با الگوی سازمانی هلدینگ اداره می شود و مشتمل بر شرکت داده ورزی سداد (شرکت مادر)، شرکت پرداخت الکترونیک سداد، شرکت پارس تکنولوژی سداد و شرکت فناوری اطلاعات راهبر سداد است.

در حال حاضر این مجموعه، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود (بیش از 3000 نفر نیروی انسانی) با تحصیلات دانشگاهی و عمدتا در رشته های فنی و فناوری اطلاعات، راهبری و اجرای پروژه های مختلف در حوزه های معماری، تولید، توسعه، پشتیبانی، ارائه خدمات فنی، نظارتی و مشاوره ای نرم افزارهای بانکی، پیاده سازی سامانه های امنیتی، خدمات پرداخت الکترونیکی، طراحی، پیاده سازی و اجرای طرح های زیرساختی در سطح بانک ملی ایران و نظام بانکی در سراسر کشور  را برعهده دارد.

بنابراین، حضور و حمایت هلدینگ داده ورزی سداد از نشست اهمیت و جایکاه معماری در بانکداری نوین در تراکنش هفتم قابل تقدیر و در جهت توسعه سیاست های فناورانه و خلاقانه این هلدینگ به شمار می رود.

یادآور می شود، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود .

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *