گروه : اسلایدر / اقتصاد کلان-بانک و بیمه-بورس
نایب رییس هیئت مدیره بانک دی در نشست هماندیشی مدیران و روسای شعب این بانک بر لزوم تسریع در امور اعتبارسنجی مشتریان با رعایت کامل بهداشت اعتباری تأکید کرد.
به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابطعمومی بانک دی؛ فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، در نشست هماندیشی مدیران و روسای شعب بانک دی که با هدف تبیین و تشریح سیاستها و برنامههای عملیاتی بانک برگزار شد، با اشاره به بهبود شاخصهای عملیاتی بانک گفت: در دو سال گذشته با پیادهسازی برنامههای استراتژیک در حوزههای گوناگون و اصلاح فرایندها، بهویژه در حوزه اعتباری، شاهد بهبود بسیاری از شاخصهای عملیاتی و چابکی در ارائه خدمات بودهایم.
وی افزود: مهمترین مسائل بخش اعتباری بانک دی در حال حاضر طولانی بودن فرایند اعتبارسنجی و اصلاح نسبت مصارف به منابع است که با تشکیل کارگروههای مشترک میان شعب و ستاد، اصلاحاتی در فرایندها و سیاستهای اعتباری بانک انجام شده است که امیدواریم نتیجه آن را در افزایش رضایتمندی مشتریان مشاهده کنیم.
رشیدی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر در افزایش سهم درآمدهای کارمزدی و غیرمشاعی بانک گفت: آموزش کارکنان شعب در حوزه ارزی و حضور کارشناسان ارزی در جلسات تخصصی با مشتریان کلان برای ارائه خدماتی مانند ضمانتنامه، اعتبار اسنادی و … باید جزوی از برنامههای غنیسازی شعب باشد تا بتوانیم تأثیر منابع ارزی و درآمدهای کارمزدی را در بهبود ساختار ترازنامه بانک شاهد باشیم.
نایب رییس هیئتمدیره بانک دی خواستار تلاش مستمر شعب در وصول مطالبات با همراهی کارشناسان معاونت حقوقی و وصول مطالبات شد.
https://eghtesademelat.ir/?p=138898