حضور فعال شرکت ماهان سیرجان در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن وصنایع معدنی کرمان

شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته کرمان (kimix 2021 ) حضور فعال دارد.


به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری ؛ پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته کرمان از روز 17 مهرماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان با حضور  شرکت‌های معدنی و صنعتی دایر شده است.
در جریان برگزاری این نمایشگاه، علی زینی وند استاندار کرمان در غرفه شرکت ماهان سیرجان بهره‌بردار معدن 5 گل گهر حضور یافت و مهدی بهرامی مدیرعامل شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در خصوص عملکرد و دستاوردهای این شرکت توضیحاتی ارائه کرد.
شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره ۵ گل گهر سیرجان را برعهده دارد.
نمایشگاه مذکور که در مساحتی بیش از 7 هزار مترمربع با ۸۵ غرفه از شرکت‌های مختلف معدنی، صنایع و تجهیزات وابسته سراسر کشور برگزار شده، تا روز 20 مهر ماه جاری ادامه دارد.
شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان از فعالان صنعت و معدن و علاقه‌مندان دعوت کرد از غرفه این شرکت در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته مستقر در سالن خواجوی کرمانی غرفه شماره ۲ دیدن کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *