راه‌ اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا در مجتمع صنعتی سیمیدکو

مرکز واکسیناسیون شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد‌ (سیمیدکو) با هدف واکسینه کردن کارگران و پرسنل این مجموعه راه اندازی شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی سیمیدکو ؛ این مرکز تا پایان ماه جاری به واکسیناسیون کارگران و پرسنل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد‌(سیمیدکو) و پرسنل شرکتهای پیمانکار می‌پردازد.

به گفته مسئولان این شرکت، مرکز واکسیناسیون کرونا در جهت تسهیل امر واکسیناسیون کارکنان این مجموعه و حفظ سلامت آنان در برابر این ویروس راه اندازی شده است و در حال حاضر واکسن‌های سینوفارم و برکت به کارکنان تزریق می‌شود.

این شرکت با همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان رضوی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان خواف، مرحله اول تزریق واکسن کرونا در را با تزریق بیش از یکصد و پنجاه دوز انجام داده و طی روزهای آینده قریب هشتصد نفر کارکنان این مجموعه در برابر کرونا ویروس واکسینه می شوند.

مجتمع صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد یکی از بزرگترین مجتمع های تولید کننده کنسانتره و گندله کشور واقع در مجتمع سنگان استان خراسان رضوی است که از مجموعه شرکت های وابسته به هلدینگ فولاد خوزستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *