مدیر شعبه شرکت بیمه تجارتنو در استان همدان، یکی از دلایل رشد ۳۲۴درصدی فروش شعبه متبوع خود را عملکرد در بخش خسارت عنوان کرد و گفت: به دلیل نظارت دقیق برروی سیستمهای پرداخت خسارت و ایجاد رضایت مندی قابل قبول از ارائه خدمات سهم از بازاراین شعبه در این استان همدان افزایش پیدا کرد.
به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ مریم سادات موسوی، به سهامداران قدرتمند شرکت بیمه تجارتنو اشاره کرد و ادامه داد: دراستان همدان با دفاتر ICT در تعامل کامل قرار گرفتیم و با مدیران استانی پست بانک چندین جلسه برگزار کرده و دفاتر ICT خود را بهطورکامل دراختیار بیمه تجارتنو قرار دادهاند.
وی، اضافه کرد: به دلیل آنکه دفاتر ICT پست بانک در نقاط دورافتاده استان همدان قرار دارند، آنها را بین نمایندگان بیمه تجارتنو در این استان تقسیمبندی کردهایم و هرنماینده ۱۰ دفتر ICT را پشتیبانی میکند.
موسوی، عملکرد قوی از طریق دفاتر ICT را مشروط به وجود یکسری زیرساختها دانست و توضیح داد: این دفاتر باید آموزش حضوری بگیرند تا بیمه را بهخوبی درک کنند و ضمن ایجاد حس وفاداری بین پست بانک و بیمهتجارتنو ازطریق تبلیغات این دفاتر را تجهیز کنیم که این موضوع با جدیت از سمت روابط عمومی بیمه تجارتنو دنبال میشود.
جذب پرتفوی مویرگی از برنامههای بیمه تجارتنو
مدیر شعبه شرکت بیمه تجارتنو در استان همدان، باتاکید براهمیت ارتقای توانمندی کیفی شبکه فروش برای بازاریابی و فروش مطلوب، گفت: درحال حاضر ۲۱ نماینده بیمه تجارتنو دراستان همدان فعالیت میکنند اما با هدف تکمیل پوشش جغرافیایی و جذب پرتفوی مویرگی حتی در مناطق محروم و براساس برنامه ریزیهای انجام شده تلاش میکنیم تا تعداد نمایندگان را درسطح این استان به ۶۰ نمایندگی برسانیم.