بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از معدن زغال سنگ پروده طبس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در بازدید از معدن زغال سنگ پروده طبس: کار و تلاش نیروهای معدن در عمق زمین، شایسته تحسین است.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از  روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس ؛ فرهادی، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، به اتفاق فلاحی معاون استاندار فرماندار ویژه شهرستان طبس، جرجانی ریاست سازمان صمت استان و جمعی از معاونین و مدیران استانی و شهرستانی، با حضور در مجموعه معادن شرکت زغال سنگ پروده طبس، از فعالیت های استخراج در عمق زمین و فرایند فراوری محصول در کارخانه زغالشویی شرکت، بازدید کردند.
رئیس سازمان صمت استان در این بازدید ضمن تشکر از فعالیت بی وقفه مجموعه نیروها، فعالیت سختکوشانه کارکنان معدن برای رونق بخشی به حیات صنعتی و اقتصادی منطقه را قابل تقدیر دانست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز مجاهدت و تلاش نیروهای معدن و سختکوشی و اهتمام آنان به انجام بی وقفه برنامه ها در عمق زمین برای گردش چرخ های صنعتی و معدنی و رونق اقتصادی منطقه را شایسته قدردانی توصیف نمود.
شایان ذکر است که در این بازدید، ضرورت پیگیری و رفع مشکل ارتباطات و پوشش نامناسب ارتباط سیار منطقه و همچنین ضرورت و اهمیت تأمین خدمات اورژانس هوایی مناسب در شهرستان برای پوشش سریع و مناسب منطقه معدنی در صورت بروز هرگونه حادثه یا بحران احتمالی با توجه به بعد مسافت از مرکز شهرستان، به عنوان خواسته های ضروری و مهم جامعه معدنی مطرح شد.

سیبلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *