محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با اشاره به افزایش مشتریان شرکتهای سیمانی هلدینگ سیمان تامین با راه اندازی سامانه سیمان یاب گفت: تا پیش از راه اندازی سامانه سیمان یاب در هلدینگ سیمان تامین از زیرمجموعههای شستا کل فروش شرکتهای سیمانی در اختیار ۵۰۰ مشتری و عاملیت فروش بود و عملاً ۷۰ درصد از حجم فروش در اختیار ۳۰ مشتری قرار میگرفت.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین به نقل از شستا رسانه، رضوانی فر با اشاره به مزایای راه اندازی سامانه سیمان یاب افزود: با استقرار سامانه سیمان یاب و آنلاین شدن فروش محصول سیمان، تعداد مشتریان به میزان چشم گیری افزایش و به عدد بیش از ۲۴۰۰۰ مشتری رسید.
وی افزایش میزان مشتریان و فروش نقدی و تسویه آنی را از مزایای این سامانه دانست و بیان کرد: شفافیت و استفاده از سامانههای هوشمند مدیریتی، عدالت و سودآوری را به همراه دارد.