صرفه جویی ۱۲ میلیون یورویی شرکت‌های فولادی با بومی سازی

آیین افتتاح «نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات و تجهیزات شرکت ملی فولاد ایران» انجام شد.

به گزارش اقتصادملت، حسن پایاب مجری توانمندسازی و بومی سازی شرکت ملی فولاد ایران در این آیین گفت: امید می رود با برگزاری این نمایشگاه، ارتباط بین‌ سازندگان و خریداران و بهبود بومی سازی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ۳ مولفه اصلی برای بومی سازی وجود دارد که شامل شجاعت و اگاهی و سرعت عمل و تصمیم گیری به موقع است.

پایاب گفت: چشم انداز ۳۰ساله، سند اقتصاد مقاومتی، قانون رفع موانع تولید و… همگی نشان از تولید با کمک بومی سازی دارد.

وی افزود: خیلی از شرکتها تحت نظارت ایمیدرو هستند می تواند نظارت و ارزیابی مسیر، سیاستهای تشویقی و تنبیهی و…. را انجام دهد.

به گفته مجری توانمندسازی و بومی سازی شرکت ملی فولاد ایران، شرکت ملی فولاد ایران با همکاری ایمیدرو در راستای بومی‌سازی قدم‌های زیادی برداشتند که نمونه آن زمزم یک‌فولاد خوزستان ، واحد احیت مستقیم میدرکس پرد است. همچنین طراحی و ساخت واحد مگا مدول پرد نیز در برنامه های این شرکت بوده و امید می رود در آینده انجام شود.

پایاب افزود: صرفه جویی ارزی ۱۲میلیون یورویی با بومی سازی توسط شرکتهای فولادی انجام شد.

مجری توانمندسازی و بومی‌سازی شرکت ملی فولاد ایران تصریح کرد: با بومی‌سازی قطعات فولاد قائنات یک سال زودتر از برنامه‌ریزی به مرحله انجام رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *