داخلی سازی ۲۰میلیون یورویی لوله های طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت در اسفراین

معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: با امضای قرارداد چهارگانه بین واحد صنعتی لوله گستر اسفراین تابعه ایدرو و پیمانکاران طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت شرکت ملی نفت ایران به ارزش معادل ۲۰ میلیون یورو بخش دیگری از فرایند داخلی سازی لوله های جداری و جریانی نفت آغاز شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از ايدرونيوز، به گفته محمد نوری امیری بر اساس این قراردادها ۱۵ هزار تن انواع لوله های موردنیاز در پروژه های فروزان ، سیاهمکان اهواز ۱ و ۴ و منصور آباد تولید و تامین می شود .

مدیرعامل لوله گستر اسفراین نیز پس از امضای این قراردادها گفت : در مرحله دوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت (موسوم به طرح ۲۸ مخزن) با راهبری شرکت ملی نفت ایران بعنوان متولی اصلی اجرای طرح، بهینه سازی و یکپارچه سازی سفارشات و تعامل هدفمند و توانمند سازانه بین پیمانکاران این پروژه ها با واحد صنعتی لوله گستر اسفراین برقرار شده است ، که علاوه برحمایت از ظرفیتهای داخلی منجر به حداکثر بهره وری تولید و شتاب بخشی در اجرای طرح شده است.

زند تصریح کرد : در سه ماه اخیر نشستهای ابعاد تخصصی فنی و مالی با ۱۳ پیمانکار این پروژه ها صورت گرفته که در نتیجه ، امروز شاهد امضای ۴ قرارداد ساخت و تأمین لوله ها بالغ بر ۱۵ هزار تن هستیم.

به گفته زند ، مدت زمان اجرای این قراردادها ۱۵ماهه است .

شرکت لوله گستر اسفراین به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای تامین کالای نفت ایران از شرکت های تابعه ایدرو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *