×

منوی سایت

اخبار ویژه

آشنایی با جدیدترین خدمات الکترونیک بانک رفاه در شرایط کرونایی

استفاده از خدمات الکترونیک در شرایط فعلی یکی از راه های جلوگیری از شیوع کرونا است که بانک رفاه با به روز رسانی سامانه های الکترونیک خود برای این هدف گام بلندی برداشته است. سامانه های الکترونیک در شرایطی که حضور افراد برای انجام امور بانکی برای آنها ممکن است مشکلاتی را فراهم کند، می تواند کمک شایان توجهی به انجام با سرعت امور کند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومي، بانک رفاه نیز از جمله بانک هایی است که در شرایط فعلی امکانات فراوانی را برای عدم حضور مشتریان در بانک فراهم کرده است. روند رو به رشد کاربرد انواع گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و رایانه‌های لوحی و نیز استقبال گسترده از خدمات ارزش افزوده آن‌ها موجب شده تا درخواست های متنوعی ازخدمات بانکی بر روی موبایل به عنوان ابزاری مهم در بانکداری غیرحضوری مطرح شود، بنا براین به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و توسعه و تکمیل خدمات آن، طراحی و تهیه سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر سیستم عامل Android و iOS انجام شده و آماده بهره‌برداری و ارائه به مشتریان است.
مشتریان می توانند از امکاناتی نظیر مدیریت ارسال پیامک، پایای دوره ای، پرداخت اقساط دوره ای، شارژ شگفت انگیز ایرانسل، حساب های قابل نمایش در خودپرداز و گزارش چک های واگذار شده که در این سامانه ایجاد شده، استفاده کنند.
سامانه موبایل بانک رفاه دارای مزیت‌های زیادی است، از جمله آنکه اپلیکیشن موبایل بانک به گونه ای طراحی شده است که تمامی اقشار جامعه اعم از پیر و جوان، تحصیل کرده و کم سواد می‌توانند به راحتی با آن تعامل داشته باشند و تراکنش های موردنظر خود را انجام دهند.
همچنین درخصوص انتقال وجه موبایلی نیز با داشتن شماره تلفن همراه مشتری مقصد بانک رفاه، می‌توان واریز وجه انجام داد.
علاوه بر آن، در مورد مدیریت ارسال پیامک هم کاربر می‌تواند برای حساب‌هایش پیامک مانده حساب را فعال، غیرفعال یا تمدید و تغییر حساب متصل به کارت نماید و در نهایت اینکه، می توان پرداخت اقساط را در بازه زمانی مشخص بصورت اتوماتیک انجام داد.
همچنین در سامانه‌های بانکداری اینترنتی حقیقی و حقوقی بانک رفاه، خدمات جدیدی نظیر واریز حواله شناسه دار، گزارش حواله و سهام، برداشت بدون کارت، لغو برداشت بدون کارت، بهبود در نمایش لیست تسهیلات و اقساط، عملیات گروهی و پیگیری آن، ثبت عملیات دوره‌ای کاربران، گزارش عملیات دوره‌ای، مدیریت خدمات و حساب‌های قابل نمایش در خودپرداز در این سامانه‌ گنجانده شده است.
مشاهده لیست حساب‌های خود و فعالسازی‏/ غیرفعالسازی آن ها، مشاهده خدمات تعریف شده بر روی هر یک از حساب‌های خود و فعال سازی‏/ غیر فعال سازی هر یک از آنها و همچنین فعالسازی‏/ غیرفعال سازی سامانه موبایل بانک، غیرفعالسازی سامانه بانکداری اینترنتی از دیگر خدمات این بانک در سامانه های الکترونیک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.