ششمین همایش مالی اسلامی چهارشنبه برگزار می‌شود

رئیس انجمن مالی اسلامی در نشست خبری آنلاینی که صبح امروز برگزار شد؛ در خصوص برگزاری ششمین همایش مالی اسلامی که روز چهارشنبه به صورت آنلاین برگزار می‌شود؛ به خبرنگاران گفت: ششمین همایش مالی اسلامی صبح چهارشنبه 26 آذر ماه به صورت آنلاین در بستر اسکای روم برگزار می‌شود.


دکتر علی صالح‌آبادی در ادامه با بیان اینکه این همایش با محوریت «حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: حاکمیت مطلوب در دنیا یکی از موضوعات روز محسوب می‌شود. در همین خصوص در پنل اول این همایش که از ساعت 8:30 آغاز می‌شود؛ دکتر صالح‌آبادی رئیس انجمن مالی اسلامی، دکتر غلامرضا مصباحی‌مقدم رئیس کمیته فقهی سازمان بورس و عضو کمیته فقهی بانک‌‌مرکزی، دکتر حسن قالیباف‌‌اصل رئیس سازمان بورس، دکتر علی حسینی عضو هیات‌مدیره انجمن و فریدون رهنمای رودپشتی عضو هیات‌مدیره دانشگاه آزاد سخنرانان اصلی این همایش هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه در این همایش چهار پنل تخصصی برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: مهلت ارسال مقالات پژوهشگران تا 10 آذر تمدید شد که در مجموع 21 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این بین 14 مقاله پذیرش و قابل ارائه و انتشار در کتاب همایش خواهد بود.
دکتر صالح‌آبادی همچنین تاکیدکرد: در پنل دوم که از ساعت 11 با عنوان «ماهیت سهام و حقوق و منافع آن» با حضور دکتر حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده‌‌گذاری‌مرکزی، دکتر شاپور محمدی رئیس پژوهشکده پولی‌وبانکی، مجید رضایی عضو کمیته فقهی سازمان بورس، غلامعلی رضایی‌منفرد مدیر سابق تخلفات سازمان بورس و استاد دوره‌‌های DBA بازار سرمایه برگزار خواهد شد. همچنین پنل سوم هم از ساعت 14 آغاز و مقاله‌های منتخب همایش در این پنل ارائه خواهد شد.
رئیس انجمن مالی اسلامی خاطرنشان‌‌کرد: پنل بین‌‌المللی از ساعت 15:15 با موضوع «حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی» با حضور اکرم لالدین از مالزی، یوسف دنیک از مدیران بانک اسلامی برکت ترکیه و عباس جلیل مدیرعامل یک شرکت در مالزی و سعید همایون عضو هیات‌‌علمی دانشگاه سوئد برگزار می‌‌شود.
وی در پایان با تقدیر و گرامیداشت از مقام مرحوم موسویان و اقدامات وی در طول سال‌های فعالیتش در این حوزه گفت: علاوه بر این پنل‌ها تجلیل از استاد فقید عباس موسویان و اساتید برتر دوره مالی اسلامی انجام خواهد شد. در پایان هم جمع‌بندی و پرسش‌وپاسخ خواهد بود.#

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *