ارتباط مستقیم تلفنی معاون اجرایی بانک رفاه کارگران با مشتریان

به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل در امور اجرایی بانک رفاه کارگران با مشتریان فراهم شده است.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور اجرایی بانک رفاه کارگران، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.
از این رو، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را با معاون مدیرعامل در امور اجرایی بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می توانند روز دوشنبه به تاریخ 26 آبان ماه سال جاری از ساعت 10 تا 12 با شماره تماس 8525 -021 و انتخاب کلید 3 موضوعات خود را مطرح کنند.

به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل در امور اجرایی بانک رفاه کارگران با مشتریان فراهم شده است.به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور اجرایی بانک رفاه کارگران، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.
از این رو، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را با معاون مدیرعامل در امور اجرایی بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می توانند روز دوشنبه به تاریخ 26 آبان ماه سال جاری از ساعت 10 تا 12 با شماره تماس 8525 -021 و انتخاب کلید 3 موضوعات خود را مطرح کنند.

به گزارش بورس و بانك و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور اجرایی بانک رفاه کارگران، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.
از این رو، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را با معاون مدیرعامل در امور اجرایی بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می توانند روز دوشنبه به تاریخ 26 آبان ماه سال جاری از ساعت 10 تا 12 با شماره تماس 8525 -021 و انتخاب کلید 3 موضوعات خود را مطرح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *