توزیع بخاری بین مددجویان کمیته امداد بهارستان

افزود: ارائه خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند و پس از بررسی وضعیت مددجویان انجام می شود. توزیع وسایل گرمایشی در بین مددجویان بخشی از اقدامات کمیته امداد این شهرستان در راستای برطرف نمودن مشکلات این خانواده ها است .

وی تصریح کرد : پس از نیازسنجی، مشکلات و نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت وسایل گرمایشی با کمک تعدادی ازحامیان طرح محسنین بین این مددجویان توزیع شد. برای تهیه این وسایل گرمایشی  قریب به ۵۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال هزینه شده است.
حسن مصفا ضمن دعوت از خیران در تأمین نیازهای محرومین و با اشاره به اینکه در فصول سرما نیاز افراد بی بضاعت به لوازم گرمایشی بیشتر خواهد بود، ابراز امیدواری کرد: افراد خیر این نهاد را در تامین وسایل گرمایشی مورد نیاز مددجویان این شهرستان یاری دهند.
مدیر کمیته امداد شهرستان بهارستان با بیان این که در این شهرستان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ خانوار از خدمات حمایتی این نهاد استفاده می کنند افزود : واریز کمک هزینه معیشت ، رسیدگی به امور خانواده ها، بهداشت و درمان و امور بیمه، آموزش خانواده، تسهیلات کارگشایی و اشتغال از جمله خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت است.
وی حمایت خیران و مردم نوع ‌دوست را در کمک ‌رسانی به نیازمندان موثر دانست و گفت : کمک های خیران نقش به سزایی در ارائه خدمت به نیازمندان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *