۱۳ آبان روز آزادی بشریت

روزی که این ملت نشان داد که راه مبارزه‌اش نه صرفا به سرنگون سازی استبداد داخلیکه در مسیر قطع کردن دستان استعمار خارجی از کشور ادامه می‌یابد. تاریخ گواه آن است هر ملتی که قیامش و انقلاب به محدوده سرنگون سازی استبداد داخلی ختم شده و توجهی به دسیسه‌های استکبار و سلطه گران نداشته در نهایت محکوم به نابودی بوده چنانکه ملت مصر همزمان با ملت ایران انقلاب کردند اما به دلیل بی توجهی به این مهم 30 سال انقلابشان به تاخیر افتاد.

 امروز در سی و هفتمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی جهان گرفتار جنایات و سلطه‌گری‌های استکبار با محوریت آمریکایی است که نابودی بشریت را راه رسیدن به منافع خود می دانند. از افغانستان و پاکستان گرفته تا عراق و سوریه،از فلسطین ، بحرین و یمن گرفته تا بسیاری  از کشورهای آفریقایی، از آمریکای لاتین گرفته تا حتی کشورهای اروپایی هر کدام به نوعی تحت ستم و تجاوزگری‌های استکبار جهانی قرار دارند. جنبش 99 درصدی‌های اروپا و آمریکا و حرکت‌های ضد نژادپرستانه در این کشورها نشان می‌دهد که نظام سلطه حتی به مردمان خود نیز رحم نمی‌کند و برای حفظ استکبار جهانی حاضر به قربانی ساختن مردمان خویش نیز است.
 این وضعیت فاجعه بار از سوی استکبار جهانی با محوریت آمریکا و ایادی آن انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و سعودی در حالی بر جهان حاکم شده که نهادهای حقوق بشر و مدعی حمایت از آزادی و بشریت راه سکوت و حتی همراهی در پیش گرفته‌اند. دلبستن به سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی مدعی حمایت از حقوق بشر نشان داده‌اند که هیچ اراده‌ای برای اجرای وظایفشان ندارند و وجودشان صرفا برای توجیه جنایات نظام سلطه است که پیامد‌های آن را در دنیای بحران زده امروز می‌توان مشاهده کرد. 
 آنچه راهکار پایان دادن به این وضعیت بحرانی است ایجاد اتحادی جهانی علیه استکبار و نظام سلطه است. زمانی جهان رنگ صلح و آرامش خواهد دید که جهانی یکپارچه برای مقابله با ساختار حاکم بر جهان که برگرفته از سیاست‌ها و جاه‌طلبی‌های استکبار جهانی است ایجاد شود. 
ملت بزرگ ایران در این روز عزیز (13 آبان) ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای و گرامی داشت یاد و خاطره آنهایی که با فدا کردن خون پاکشان در تحقق این حماسه بزرگ ایفای نقش کردند؛ اعلام می‌داریم که راه ما راه مبارزه با استکبار و سازش ناپذیری در برابر نظام سلطه است. استکبار جهانی که در سال 1357 با انقلاب ملت ایران و در سال 1358 با تسخیر لانه جاسوسی‌اش تحقیری فراموش ناشدنی را متحمل شد، باید بداند حقارت ناتوانی در برابر ملت ایران و نظام اسلامی را تا همیشه در کارنامه خود خواهد داشت چرا که این ملت آموخته است که هرگز تسلیم سلطه و سلطه گر نگردد نه ظلم کند و نه تسلیم ظالم شود. فریاد واحد آزادی خواهان جهان در نفی نظام سلطه و استکبار جهانی راهکار نهایی پایان دادن به وضعیت بحرانی حاکم بر جهان امروز است که آزادی و عدالت سراسری را رقم خواهد زد. استکبار جهانی باید بداند امت اسلام و ازادی خواهان واقعی جهان هرگز گریبان نظام سلطه و در راس آنها امریکا را رها نخواهد کرد و خون مبارزان با استکبارجهانی همیشه جاودان خواهد بود و نابودی امریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی تنها بهای خون آنها است که به حول و قوه الهی محقق خواهد شد؛ این وعده صادق الهی است.
 جمعیت حامیان صلح پایدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *