تاثیر نمایشگاه “فرصت های ساخت داخل و رونق تولید” در خنثی سازی تحریمها

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه «فرصت های ساخت داخل و رونق تولید» آثار داخلی و بین المللی دارد، گفت: این نمایشگاه می تواند در خنثی سازی تحریمها علیه ایران موثر باشد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از شاتا، علی ادیانی نماینده قائمشهر، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید که از 27 تا 30 تیر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، گفت: اینگونه نمایشگاهها چندین ویژگی خاص و مهم دارند که می تواند برای اقتصاد کشور و بهبود وضعیت اقتصادی مفید باشد.

وی به نمایش گذاشتن ظرفیت ها و پتانسیل ها را ویژگی اصلی این نمایشگاه ذکر کرد و افزود: در این نمایشگاه ظرفیت ها، توانمندیها و پتانسیل های داخل یک جا به نمایش گذاشته می شود و وقتی تمام ظرفیت ها در یک مکان و در زمان خاص توسط تولید کنندگان به نمایش گذاشته شود، مردم به توانمندی داخل واقف می شوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش این نمایشگاه در خنثی سازی تحریمها علیه ایران افزود: این نمایشگاه توانممندی ها و ظرفیت های داخلی سازی قطعات را به جهانیان معرفی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه گام اول در اقتصاد مقاومتی شناخت مجموعه تولیدات داخل است، گفت: این نمایشگاه خود مصداق تقویت اقتصاد مقامتی است و می تواند در رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و برنامه اقتصادی کشور نقش بسزایی داشته باشد و این از دیگر مزیت های برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت در برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید گفت: در کنار وزارت صمت دیگر وزارتخانه ها اقتصادی، نهادها، سازمانها می توانند مجموعه ظرفیت و توانمندیهای خود در حوزه انرژی، خودرو و زیر ساخت ها را به نمایش بگذارند.

نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید از 27 تا 30 تیر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *