فراخوان شناسایی شریک تجاری در سرویس مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست

شرکت ملی پست، سرویس “مرکز تماس مشتریان” را به بخش خصوصی واگذار می کند.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس فراخوان این شرکت “ایجاد و بهره‌برداری از سامانه‌ی مرکز تماس مشتریان” برون سپاری خواهد شد.

در فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارائه زیرساخت‌های نرم‌افزاری بر عهده شرکت‌کننده، بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.

بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف 14 روز کاری از تاریخ انتشار (یکشنبه 98/5/6) ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *