تاکید مدیرعامل بانک ملی بر اهمیت مشتری مداری در شعب

به گزارش روابط عمومی بانک ملی؛ محمدرضا حسین زاده در این بازدید ضمن بررسی وضعیت منابع، مصارف و همچنین سپرده‌ها، رهنمودهای لازم را در جهت بهبود وضعیت و ارتقای شعبه ارائه کرد و اظهار داشت: در مناطقی که به علت موقعیت جغرافیایی در وضعیت مناسب و استراتژیک قرار دارند شعب باید از این امتیاز حداکثر بهره را برده و تا حد امکان به جذب مشتری بپردازند. وی در ادامه با تأکید بر مشتری‌مداری در شعب و دادن اهمیت ویژه به مشتریان اعتباری، از مسئولان و همکاران شعبه خواست با همکاری لازم و همت جمعی در جهت بهبود وضعیت شعبه تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *