رشد 87 درصدی استقبال مشتريان به خدمات همراه بانك صادرات

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران؛ اين بانک به منظور افزایش رضایت مندي مشتریان، همگام با پیشرفت های نوین نسبت به انتشار آخرين نسخه های اندرویدی نرم افزار همراه بانک و نیز نسخه ویژه سیستم عامل IOS اقدام کرد که علاوه بر خدماتی از قبیل اطلاع از مانده حساب، انتقال وجه حسابهای سپهری، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت های اعتباری تلفن همراه و…. خدمات جدیدی شامل انتقال وجه بین بانکی، پرداخت اقساط تسهیلات بین بانکی از طریق سامانه پایا، دریافت مانده و گردش کارت بانکهای عضو شتاب، انتقال کارت به کارت داخلی، پرداخت اقساط تسهیلات خود و سایرین در بانک صادرات ايران و… را به مشتریان ارایه می دهد. شایان ذکر است بانک صادرات ایران در جهت کاهش هزینه ها، سفرهای درون شهری و آلودگی هوا، افزایش ارزش افزوده برای مشتریان و هموطنان توسعه خدمات بانکی بر پایه اینترنت و تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است. گفتنی است بانک صادرات ایران جزو ٢٠شرکت برتر بورسی کشور بوده و به عنوان بزرگترین بانک بورسی ایران، با انجام بیش از صد ها میلیون تراکنش مالی در ماه، صدور٥٨ میلیون کارت الکترونیکی برای متقاضیان، راه اندازی بیش از ٥٠٠هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حساب این بانک نقش بسزایی در توسعه و ترویج بانکداری نوین داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *