تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ايران از بانک مهر ايران

دکتر حسینعلی امیری، معاون پارلماني رئيس جمهور اسلامي ايران در مراسم رونمايي از بيمه ۵۰۰ هزار خانه روستايي و سامانه احراز هويت غير حضوري سجام از ابتکار، خلاقيت و نوآوري مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ايران تقدير و تشکر كرد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ در متن یادداشت دکتر امیری آمده است:

بسمه تعالی شانه الغدیر
«امروز ۳۱/۳/۹۹ توفیقی حاصل شد که به همراه تعدادی از مدیران ارشد کشور در همايش تقديم بيمه نامه ۵۰۰ هزار خانه روستايي که به ابتکار بانك مهر ايران انجام شده و در نوع خود ابتكار و خلاقيت و نوآوري است شركت نموده با بخشي از فعاليتهاي اين بانك جوان آشنا شويم. كارهاي انجام شده قابل تقدير و تحسين است از جناب آقاي دكتر اكبري مدير عامل محترم اين بانك، اعضاي محترم هيات مديره و همه پرسنل و كاركنان اين بانك در سراسر كشور تقدير و سپاسگزاري مي كنم. انشاالله بيش از پيش موفق و مويد باشيد».

دکتر اکبری مدیر عامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران این افتخار را مرهون زحمات و تلاش هاي تک تك كاركنان بانك دانست و از اهتمام همكاران در ارائه خدمت شايسته و به موقع به مشتريان قدرداني كرد.
دکتر اکبری، با اشاره به دستاوردهای شایسته بانک در سال های اخير، بر افق هاي شکوفايي بانك تاكيد كرد و همت مضاعف همكاران در مسير رشد و پيشرفت خانواده بزرگ بانك مهر ايران را خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *