×

منوی سایت

اخبار ویژه

به گزارش روابط عمومی بانک ملی؛ در این مراسم فاطمی اردکانی با ارائه گزارشی از وضعیت بانک در سال‌های گذشته گفت: برای ارتقای جایگاه بانک در جامعه نیازمند به روزآوری فناوری و حرکت به سمت فناوری مدرن هستیم که حرکت در این راستا موفقیت آمیز شروع شده است. وی ادامه داد: در حال حاضر تراکنش‌های حضوری در شعب هنوز زیاد است که باید با افزایش انگیزه و ارایه آگاهی لازم به مشتریان، زمینه‌ساز تشویق آنها به سمت استفاده بیشتر از تراکنش‌های الکترونیک شویم. فاطمی اردکانی افزود: باید با شناخت و ارائه نیازهای ویژه مشتریان و ایجاد ابزارهای تشویق برای استفاده از خدمات الکترونیک، زمینه خلوت شدن شعب و پیشرفت بانک در ارتباط قوی با مشتری و نیل به جایگاه والا و حقیقی خود با مشتریان تلاش کنیم و در واقع با افزایش مشتریان وفادار و علاقه مند به بانک، می‌توان گفت در کارمان موفق بوده‌ایم.
وی ادامه داد: باید فرایندهای بانک را متناسب با نیازهای روز بازار به روز کنیم تا بتوانیم در بازار رقابت، حضوری فعال داشته باشیم. اگر نگاه و دانش کارمندان و همکاران ما در شعب متناسب با علم روز پیش برود قطعاً در جذب مشتریان موفق خواهیم بود و می‌توانیم سهم مطلوب بازار را کسب کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.