عملکرد مثبت بیمه سلامت در هزینه کرد مناسب اعتبارات

استاندار تهران گفت: بیمه سلامت در مدیریت بیماری کرونا عملکرد قابل قبولی دارد و دولت باید عمده اعتبارات حوزه سلامت را از مسیر سازمان های بیمه گر مدیریت و مصروف کند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از آي‌هينا، انوشیروان محسنی بندپی گفت: در زمان شیوع بیماری کرونا آنچه از بیمه سلامت انتظار می رفت، مدیریت در بحران بود که خوشبختانه بیمه سلامت در خصوص استمرار و توسعه خدمات مرتبط در ایام اخیر نظیر آموزش شیوه های پیشگیری و پوشش خدمات درمانی مرتبط با بیماری عملکرد قابل قبولی داشته است .

محسنی بندپی افزود: مجلس یازدهم باید تا حد ممکن تدابیری اتخاذ کند، تا اعتبارات سازمان بیمه سلامت افزایش یابد و از طریق گسترش خدمات تحت پوشش بیمه دغدغه مردم در تأمین هزینه های سنگین حوزه بهداشت و درمان کاهش یابد.

استاندار تهران اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت ایران اقدامات ارزشمندی در حوزه آی تی انجام داده است که نقش بسزایی در کاهش مشکلات مردم دارد، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان و حذف تدریجی دفترچه کاغذی گامی مهم در این خصوص است.

وی ابراز امیدواری کرد که با کنترل هزینه ها و کاهش مراجعات غیرضرور از یکسو و توسعه خدمات تحت پوشش از سوی دیگر افزایش میزان رضایتمندی و سهولت دسترسی به خدمات برای بیمه شدگان حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *