نتایج نظرسنجی جدید شرکت ملی پست از وضعیت بسته بندی مرسولات پستی نشان می دهد که 70 درصد مشتریان از کیفیت بسته بندی مرسولات خود رضایت دارند.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، این شرکت با انتشار یک نظرسنجی در سایت خود، میزان رضایت مشتریان را از کیفیت بسته بندی مرسولات پستی جویا شد.
این نظرسنجی از حدود سه ماه گذشته در سایت شرکت ملی پست منتشر شده و مشتریان در پاسخ به این سوال که ” میزان رضایت شما از کیفیت بسته بندی مرسولات پستی چقدر می باشد؟ ” جواب خود را در پنج گزینه ثبت کردند.
نتایج به دست آمده از این نظرسنجی نشان می دهد که 70 درصد مشتریان رضایت کامل خود را از کیفیت بسته بندی مرسولات پستی اعلام کردند.
از نیمه دوم سال گذشته استاندارها و الزامات لفاف به ویژه کارتن اصلاح و کارتن های پستی در ابعاد جدید با جنس مقاوم و قیمت مناسب تر در اختیار هموطنان در اقصی نقاط کشور قرار داده شد.
لزوم توجه به اصل مشتری مداری در ارائه خدمات پستی، شرکت ملی پست را بر آن داشت تا در جهت ارتقاء سطح رضایتمندی و اعتماد مشتریان، اقدام به انتشار این نظرسنجی نماید.
ارتقاء سطح کیفی لفاف های جدید در واحدها و دفاتر پستی دولتی از یک سو و کاهش هزینه های تمام شده مشتریان در طرح کارتن های جدید پستی، ضمن ترغیب مشتریان به استفاده از این کارتن ها، افزایش نسبی رضایت آنان از لفاف مرسولات را به همراه داشته است.
https://eghtesademelat.ir/?p=66042