تلاش برای افزایش رضایت مردم از سازمان امور مالیاتی

به گزارش روابط عمومی سازمان امور مالیاتی؛ سیدکامل تقوی نژاد رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: قصد اصلی ما اجرای اهداف سازمانی است. این امر در سایه خوشنامی سازمان و رفتار احترام آمیز نسبت به مودیان و مردم به دست می آید. وی گفت: اگر توقع ما از مردم تمکین از قوانین است جهت نیل به این هدف باید امکانات و تسهیلات لازم همچون ساختمان های مناسب اداری و خدمات رفاهی متناسب با شان ارباب رجوع در همه ادارات تهیه شود. همچنین در خصوص تسهیل فرآیندهای اداری اقداماتی صورت پذیرد تا بخش هایی از فعالیت ها به خود مردم واگذار شود. معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی که در این بازدید در صحبت با مودیان مالیاتی از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت، در پایان سخنان خود جهت سهولت در انجام امور مالیاتی مودیان منطقه 22 تهران دستور استقرار حوزه مالیاتی در شهرک راه آهن را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *